Sunday, 19 May 2013

::Keyword Pilhan #4::

AssaLamualaikum
Keyword pilihan minggu ini.
Keyword pelik kali ini ialah 'Tak suka sembang kosong dengan jiran'. Ada pula? haha. Tapi ada betulnya keyword tu. Jarang keluar menyembang dengan jiran, kecuali jika ada hal penting. Bukan sombong, tapi dah memang perangai begitu. Lagi suka layan karenah Pa'e didalam rumah sambil rempit basikal dia tu. Happy weekend semua! :)
WasSaLam^_^

13 comments:

  1. Bayank yg search pasal sabah kat blog nie... :)

    ReplyDelete
  2. selamat berhujung minggu atie...
    hehehe..ade ke tak suka sembang ngan jiran..heheh..bkn tak suka tp tak jd bad habit kan asyik dok borak2 tepi pintu,,heheh

    ReplyDelete
  3. Samalah atiey....bukan tak suka bergaul dengan jiran tapi lebih suka duduk di rumah layan karenah anak2..huhu

    ReplyDelete
  4. Happy weekend dear. Best lagi layan abang Pa'e kat umah kan, nnt abang Pa'e jer la lepak borak ngan JJ ok.

    ReplyDelete
  5. memang tak suka mesyuarat tingkap ni..

    ReplyDelete
  6. Suka jugak Atie...tapi dengan jiran yang rapat le hehe...sesekali!!!

    ReplyDelete
  7. aida dgn jiran mcm adik beradik hi hi hi...

    ReplyDelete
  8. a`aa kan..
    duk sebelah menyebelah tp mmg susah nak jumpa..
    pergi kerja balik kerja..
    hujung balik kg atau ada xtvt kan..

    ntah2 kita berjiran pe kak?

    ReplyDelete
  9. sepanjang nak dekat 2 tahun nisah duk langkawi.
    rasenye bole kira kot bape kali jer nisah sembang dgn jiran hehehehe..

    ReplyDelete
  10. heheheh kalau tgk keyword... macam2 yang orang cari... kan?!

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..