Friday, 24 May 2013

::Renungan Jumaat 25::

AssaLamualaikum
Renungan di pagi Jumaat yang mulia. Betapa pentingnya sifat malu pada seseorang:
picture:FB
Semoga sifat malu itu menjadi dinding pada diri kita.
Happy weekend semua! 3 hari cuti duk rumah melayan karenah bujangan Ibu:)
WasSaLam^_^

9 comments:

  1. rasanya zaman skng ni pun dah ramai yg hilang malu..pakai baju dah x nmpak cam pakai baju :)

    ReplyDelete
  2. Betul kata NN tu....zaman sekarang ni fesyen dah dahsyat sangat....mcm tak pakai baju!

    ReplyDelete
  3. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  4. salam atie...
    Malu itukan sebahagian dari iman...yg melengkapi iman....:)

    atie pun cuti jgk yer hari nie..selamat bermanjer2 ngan abg pa'e lah yer...:)

    ReplyDelete
  5. Betuiii =)
    Jagalah rasa malu kita! hehe..

    ReplyDelete
  6. as-salam.betui tu kak.
    bila dah tak da rasa malu, nak buat apa pon dah tak berpikir

    ReplyDelete
  7. assalam Atie
    setuju sgt
    cuma terkilan tgk anak2 dara skrg kebanyakan tak malu langsung
    emmmm malu sebagaimana diajar oeh org2 dulu

    ReplyDelete
  8. betul tu... setuju dengan semua pendapat dan komen di atas... heheh

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..