Tuesday, 14 May 2013

::Every Day we LOVE You Pa'e...

AssaLamualaikum
Lama tak update entry tentang anak bujangku nan sorang itu. Budak tumpis banyak cakap.
Abg Pa'e semakin aktif. Makan makin kuat. Susu makin kuat. Sesekali semput aku bila dia minta dukung. Haha. Boleh tahan berat. Alhamdulillah membesar dengan sihat. Dulu anak Ibu ni keding je, sekarang tulang-tulang dah makin keras. Sekali dia buat gaya Ultraman dan kena aku, adui! menjerit juga tau. Sakit badan bila dia tiba-tiba datang hempap kita. Nak bergurau lah konon. Haha!
WaSsaLam^_^

19 comments:

  1. dah besar ye si pae ni..bile nak ade kawan lg sorang..hehe..jgn marah ye atie

    ReplyDelete
  2. Baguslah atie pa'e ade selera makan..budak tengah membesar kan..jgn cerewet sudah...makin ensem lak tuh..:)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...membesar bagai johan ☺☺

    ReplyDelete
  4. moga Pa'e terus membesar sebagai anak yg baik .

    ReplyDelete
  5. hensem tu. besar2 nanti mesti ramai peminat tu

    ReplyDelete
  6. kecik2 pun dah terserlah kehenseman nye ni hehehe

    ReplyDelete
  7. dah besar...dah makin bijak...

    ReplyDelete
  8. Hensemlah hero Atie ni.
    Bapak kakak kata kalau telinga capang (bahasa keluarga kakak) macam Pa'e ini budaknya bijak/cerdik

    ReplyDelete
  9. Bila nak bagi si pa'e ni kawan atiey...hehe sian dia main sorang2

    ReplyDelete
  10. kalo kecik2 bole la nak dukung sana sini..
    bila dah beso sakit pinggang nak dukung..huhu

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah..abg pa'ie pon bertambah hensemlah..boleh jadi calon menantu ni..hihihih

    ReplyDelete
  12. Hensem pa'ie.. Mcm muka atiey :D

    ReplyDelete
  13. Hehe.....nak pulak dia berposing tu Atie....
    Budak lelaki kalau berguarau memang kasarlah sikit...hehe...Jangan kata Tumpis TLBD yg pompuan pun kasar macam maknya hehe

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..