Wednesday, 8 May 2013

:: Misha Omar-Angin Syurga...

AssaLamualaikum
Dah lama tak layan lagu. Bila dengar lagu Misha Omar ni di TV terus tertarik. Lama beliau tiada album baru. Rasanya ini single. Dah lama release, cuma tak seberapa popular kot. Erm! layan...:)
Lirik Lagu Angin Syurga – Misha Omar 
Ku himpun waktu ucapan terindah
terbenam sudah asmara
mesranya siang dan malam
selalu kau tiup kan angin syurga padaku

Ku himpun makna kata darimu
harum yang mekar di kebun hati
dan katamu sebuah kota bahagia dan berdiri ..

Sehingga hujung masa
berbisik sendiri dan terbit suara kalbuku
kasihku… tuluskah cintamu
sebuah jawapan ku damba dari bibir mu .. bibir mu

Tidakkah kau tahu hidup punya waktu
kasih tersia bukan itu ku mahu
andai kau membisu tentu akhirnya
perpisahan ini akan tetap terjadi
Kredit : SINI

Makin cantik Misha Omar ni kan? teringat masa diawal kemunculan nya dulu. Umur pun sebaya dengan aku. Dah bertunang, cuma belum sampai seru nak ber rumah tangga kot. Apa pun, suka dengar lagu-lagu dia. Suara memang mantap :)
WasSALam^_^ 

17 comments:

  1. saya rasa kan kak atie, kalau orang lain yg nyanyi mesti lagi sedap lagu nih. -hanya pendapat saya saje

    ReplyDelete
  2. kak zu lagi suka bunga bunga cinta dia tu.. terbayang bayang diri muda dulu diawal 30an..

    ReplyDelete
  3. misha omar . nak sain , hehe

    ReplyDelete
  4. lagu kali nie kurang menyengat skit dr dulu...

    ReplyDelete
  5. acik suka suara dan suka juga tengok misha yang cantik

    ReplyDelete
  6. Misya Omar punya gemersik suara yg tinggi...

    ReplyDelete
  7. Suara Misha Omar ni best...suka dgr lagu2 dia..

    ReplyDelete
  8. Misha omar artis yang masih hebat walaupun dah lama masih lagi berbisa.

    ReplyDelete
  9. antara penyanyi yang saya minat juga ni.. suara dan gaya tersendiri dan tak ada pengganti lagi

    ReplyDelete
  10. Kurang layan lagu2 baru la atie... Layan lagu2 retro sinar fm jer

    ReplyDelete
  11. alamak, lagu febret anna ni.. suka sangat lirik dia.. :)

    ReplyDelete
  12. cikgu suka gak suara dia....oo dah bertunang rupanya

    ReplyDelete
  13. dedulu layan gak, tapi le ni, tak sempat.. :)

    ReplyDelete
  14. kurang popular dah sekarang nikan Atie...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..