Friday, 3 May 2013

::Renungan Jumaat 22::

AssaLamualaikum
Renungan di pagi Jumaat yang mulia. Sentiasa lah bersangka baik.
Picture : FB
Hanya Allah S.W.T yang mengetahui segala-galanya. 
WassALam^_^

20 comments:

  1. aida setuju.
    apa pun, dtg dari hati @ niat.
    Allah je Maha Mengetahui ...

    ReplyDelete
  2. Sentiasa berfikiran positif... ^_^

    ReplyDelete
  3. salam jumaat atie..sentiasa berprasangka baik..

    ReplyDelete
  4. setujuuu tu atie...bersangka baik la pada semua orang dapat positif kan diri..

    ReplyDelete
  5. Yelah... dlm hati kita hanya kita yg tahu selain Allah...

    ReplyDelete
  6. salam jumaat kak..
    bersangka baiklah kita.. :)

    ReplyDelete
  7. Bila bercakap pasal hati ni Atie ...... memang tak boleh diterjemahkan....hanya Allah dan diri sendiri je yg mengetahui isi sebenarnyakan....susahnya nk memujuk hati!

    ReplyDelete
  8. Allah maha mengetahui segalanya..
    sebelum..sedang..akan dan segalanya...

    ReplyDelete
  9. Mmg rahsia hati Allah jer yg tahu..kadang suami kita tak dpt baca apa yg terbuku kecuali kita ceritakan kan atie...

    ReplyDelete
  10. ALLAH maha mengetahui....
    Salam Jumaat Atiey..

    ReplyDelete
  11. Allah Maha mengetahui segalanya...
    Salam Jumaat... :)

    ReplyDelete
  12. tul tu atie..kena selalu bersangka baik ...

    ReplyDelete
  13. Betul tu Atiey..sentiasalah bersangka baik....
    hanya Allah & diri kita sendiri yg tahu isi hati kita...

    ReplyDelete
  14. Insya Allah, sama2 kita bersangka baik :)

    ReplyDelete
  15. kak zu datang sini wlupun dah hari sabtu..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..