Wednesday, 22 May 2013

::Wordless Wednesday #23..

AssaLamualaikum
Less word! Hayati kebenaran di sebalik gambar :
picture : FB
Jangan malu mengakui kesilapan diri. Bangkit daripada itu. Happy working! 
WasSaLam^_^

20 comments:

  1. setiap dari kita tak lepas dari melakukan kesilapan..akui kesilapn diri..jangan cuba lari dr masalah...^^

    ReplyDelete
  2. alamak, comel sangat gambar kat atas ni.. hahhahaaa

    ReplyDelete
  3. Betul tu Atie...nobody perfect....so bangkit semula...yg lepas biarkan berlalu

    ReplyDelete
  4. ramai yg ego..tak mau mengaku kesalahan..tetap tegakkan benang yg basah..

    ReplyDelete
  5. yup..betul tu atie...kita manusia biasa..xterlepas dari melakukan kesilapan

    ReplyDelete
  6. Tak ada manusia yg sempurna kan..

    ReplyDelete
  7. sorry seems to be the hardest word

    ReplyDelete
  8. Nk pengsan kalau dapat anak mcm ni. Nice sharing!

    ReplyDelete
  9. ya betul. kalau buat salah ngaku je. perbetulkan apa yang patut. jgn nak menuding ke orang lain. hidup biar jujur.

    ReplyDelete
  10. Betul tu Atiey.....semua orang pernah buat salah cuma ada yang nda mo mengaku jak...huhu

    ReplyDelete
  11. yup betul tu Atie..OMG..comel nya budak comot tu!!hihihi

    ReplyDelete
  12. agreed.

    move on, dun give up. everybody have a mistake. (^_~)

    ReplyDelete
  13. just don't make the same mistaketwice... hehehe... sebab dah ada experience...

    ReplyDelete
  14. Yup,jangan tak mau mengaku silap sendiri & mesti tak berat mulut utk meminta maaf... Rendahkan ego t'hadap diri sendiri & org lain...

    ReplyDelete
  15. Yup.. Betul tu.. Maaf bknnya lemah...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..