20 Dec 2012

:: Hadiah Dari ACIK_ TQ ::

AssaLamualaikum...

Terima kasih Acik.... Mudah-mudahan ukhuwah yang terjalin akan berpanjangan... walau pun kenal hanya di alam maya.. Best dapat kenal Acik... Taraaaa.... 1 st time aku dapat hadiah dari kawan blogger.. Adik ACIK!
Untuk tahu kenapa aku dapat hadiah comel ni, sila baca DI SINI.

Cantik kan?? :)
Alamat lengkap terpaksa di rahsiakan..
takut rumah acik kena serbu plak...hihi
 Ini lah Tuan Punya Blog yang manis & pemalu...
Jgn marah Cik.. akak ambil pic ni dari blog acik..hehe:D
Tuan punya blog yang manis:)
Jom terjah dan berkenalan dengan ACIK.
WasSaLam ^_^

18 comments:

  1. Wahh cantik sangat!!! Hikhik tahniah yee =')

    ReplyDelete
  2. Bestnya dapat hadiah. Cute plak tu. Nak terjah blig acik...nak note book gak...hahaha...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..
    lega bila dh smpai..
    haha..malu r tyg pic acik beso2..
    tp suke..ngeh3..
    ade calon2 utk acik ke??
    hahha..ngade lebey..
    hehe..
    best dpt knal akk..

    ReplyDelete
  4. Wah best dapat hadiah tu... Acik tu tak kasi pada akak ke Atie hehehhe :D

    ReplyDelete
  5. Congrats, nyer, cantik sweet la notebook tu, semanis tuannya.

    ReplyDelete
  6. cantiknya notebook tu.. wah.. tahniah sebab dapat hadiah tu..hehehe :)

    ReplyDelete
  7. cantik notebook tu..tahniah kak atie..mau p jenguk Acik dulu

    ReplyDelete
  8. Cantik Notebook tu..Tahniah Atie..^^

    ReplyDelete
  9. salam kenal...

    bila dapat hadiah dari blogger lain pasti hati terasa gumbira kan...:)

    ReplyDelete
  10. sonoknyee dapat hadiah..den ni sapa nak bagi hehe

    ReplyDelete
  11. wahhh...bestnya dapat hadiah..tahniah

    terima kasih sudi singgah blog KY

    ReplyDelete
  12. Kunjungan balas balas ke sini. Bestnya dapat hadiah..

    ReplyDelete
  13. hihihi tahniah akak..
    rezeki tu...:)

    ReplyDelete
  14. rezeki jangan tolak... moga bertambahler rezeki kepada yang memberi...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..