Monday, 17 December 2012

:: LOVE Your MOM ::

AssaLamualaikum...
Sekadar share... untuk renungan di petang hari...:)
Kasih Ibu membawa ke SYURGA...
Sungguh besar pengorbanan insan yg bergelar Ibu
Sayang Mak sangat2!... terima kasih atas segala pengorbanan mu
Dulu sebelum bergelar ibu, tak tau mcm mana perasaan bergelar IBU..
Bila ada Pa'e, perasaan SAYANG pada Mak makin bertambah... mula memahami erti pengorbanan seorang Ibu.. susah payah nya dalam membesar kan aku, mendidik dan  menjadikan aku seperti hari ini..
Terima kasih MAK.... 
WasSaLam^_^

19 comments:

  1. mmg sgt2 besar pengorbanan seorg ibu... :')

    ReplyDelete
  2. mau menitis la pula air mata ni..
    memang besar pengorbanan seorang ibu

    ReplyDelete
  3. exactly, kasih ibu membawa ke syurga, kasih anaknya berkorban nyawa.

    ReplyDelete
  4. sayang mak juga..
    sedih.. teringin nak kawin awal selagi mak ada..
    takut kak..
    kalau tengah berpantang mak ada..beryukur nya.
    Tapi jodoh belum sampai.

    ReplyDelete
  5. Kita kan supermom ☺☺

    Saya syg mak saya.

    ReplyDelete
  6. memang besar pengorbanan ibu
    dan kita yg bergelar ibu tahu penat jerihnya ...kasih ibu tiada penghujungnya

    ReplyDelete
  7. Mak lah ratu hati akak sepanjang umur akak... sebolehnya hendaknya memenuhi apa jua permintaan mak ... sayang mak ketat-ketat...

    ReplyDelete
  8. i love mom..

    kasihmu tidak tbalas dek segunung intan permata pun.. hnya Allah yg mmpu mbalasnya.!

    ReplyDelete
  9. ye tol tu..ibu sglanya...dh jd ibu ni baru la tau cmne penat nye mak kita jg kita dlu2 kan..jsa mak tetap dikenang smpai bebila...

    ReplyDelete
  10. masa kecik2 bila mak ayah marah mesti ingat diorang tak sayang kat kita..huhu..bila dah besar baru tau marah diorang bersebab.

    ReplyDelete
  11. pengornanan ibu n ayah tiada tandingannya,,oh rindu dgn mak =,)

    ReplyDelete
  12. :) btl 2...bila makin besar baru makin sdar pngorbanan ibu bapa kan sis.. :)

    ReplyDelete
  13. Kasih ibu membawa ke syurga...
    pengorbanan mereka tiada tandingan...
    *Rindu mak kat kg..*

    ReplyDelete
  14. moral of the story, hargailah ibu kita sebelum kita menyesal di kemudian hari :)

    ReplyDelete
  15. sgt2 setuju.... ayu pun bangga ade dua mak... mak angkat + mak kandung.. dah jadi mama nie baru tahukan.. susah payah mereka..

    ReplyDelete
  16. Nak tepon mak OKje lah pulak....

    ReplyDelete
  17. sangat besar pengorbanan seorang ibu :)

    ReplyDelete
  18. sangat sangat setuju. argh.. nak hug ibu

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..