21 Dec 2012

:: Ustaz Irshad.. Amin! ::

AssaLamualaikum...
Ceritera Muhammad Irshad @ Pa'e di ptg hari Jumaat..:D
Jalan-jalan hari tu belikan dia Mukaddam.. ekarang ni kalau bangun tidur rajin lah ambil Mukaddam dia tu.. konon2 belajar Aliff, Ba, Ta... nak tergelak tgk dia... siap suruh pakai kan kopiah dia tu.. Bila tanya besar nanti nak sekolah di mana?.. Pa'e cakap nak sekolah gama (sekolah agama).. dulu2 kalau tanya nak sekolah mana nanti dia jawap nak sekolah Cina... skrg dah berubah plak.. budak2 kan..
Aliff, Ba, Ta, Sa :)
Ustaz dah penat lah ibu :)
Hari2 suruh Ibu buka lap top bila balik keja..nak tgk kakak2 mengaji katanya :)

Kakak2 mengaji yang dimaksudkan oleh Pa'e adalah spt video di bwh ini.
Suka sgt Pa'e tgk video ni.. dua tiga kali juga dia ulang tayang:)

Aku dan hubby memang ada NIAT nak hantar dia ke sekolah agama nanti.. mudah-mudahan niat itu akan terlaksana.. InsyaAllah... amin!
WasSaLam^_^

24 comments:

  1. alhamdulillah. dulu cita2 jue nak jadi ustazah

    ReplyDelete
  2. bagusnya irshad..
    moga2 suatu hari nanti dapat jadi ustaz irshad..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..bagus die ada minat tu.. lepas ni boleh ganti ustaz don..hehe

    ReplyDelete
  4. In syaa Allah ya =) hensemnya dye ^^..

    ReplyDelete
  5. Semoga betul2 jadi uztaz Irshad kemudian hari..^_____^

    ReplyDelete
  6. muhammad irshad ke.. sedap nama encik pa'e kite ni yek..
    pandai dh dia nk ngaji.. alhamdulillah.. ke mane pn akak anta dia skolah nnt, org doakan yg terbaek :)

    ReplyDelete
  7. InsyaALLAH..semoga PA'ie terus menjadi anak yang soleh n berbakti pada ibu bapa ye syg..

    ReplyDelete
  8. In syaa Allah akan menjadi kenyataan dengan izin Nya...

    ReplyDelete
  9. saya yang tengok ni pun terasa sejuk je perut...

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum Ustaz pa'e, hehheee baik betul la dak Pa'e ni.

    ReplyDelete
  11. pa'e good boy..! :) arissa sekarang ni sibuk nak pergi sekolah cina.tak tau la dia tau ke tidak sekolah cina tu apa..hihihi

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah...bagus nye pa'e...mg jd anak yg soleh utk ayah dan ibu..amin..

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah..sejuk perut ibu yg mengandung..semoga menjadi anak yang soleh pae..

    ReplyDelete
  14. melentgur bulu biar dari rebung kan..tahniah adik

    ReplyDelete
  15. Bagusnya Pae..mudah-mudahan jadi anak yg soleh

    ReplyDelete
  16. bagusnya.. dah tanamkan cita2 nak sekolah agama..

    ReplyDelete
  17. bagus sangat kecil2 dah nak belajar....

    ReplyDelete
  18. amin...semoga jadi anak soleh

    ReplyDelete
  19. amin.. mudahan jadi anak soleh ye pa'e

    ReplyDelete
  20. Sejuk perut mama.... anak nak mengaji agama!

    ReplyDelete
  21. Alhamdulillah...ustaz kecik yg comey..heheh...
    moga2 pa'e nanti dapat jadi ulama yg terkemuka kan..bakat dah ade tu tie...hehe..aidan pun kami niat nak hantar sekolah agama kat malaysia tu ..inshaallah...balik nanti..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..