Monday, 17 December 2012

:: Yogurt Bliss ::

AssaLamualaikum..
Korang suka tak dengan minuman Yogurt Bliss ni?? 
Kalau aku memang salah satu minuman kegemaran ni.. Bila ada duit lebih (kesian..haha:D) mesti akan beli minuman ni sebotol.. perisa favourite aku manggo & buah-buahan tropika..
Maksudnya minuman hari Selasa & Jumaat :D
sumber :FB Nestle
Tapi kan mesti akan berebut dengan Pa'e kalau dah beli Yogurt Bliss ni tau..haha:)
Budak kecik ni pun suka minum ... walau pun dah  dibelikan minuman lain (mcm ribena) untuk dia, bila sampai rumah conform dia nak juga kita punya ni... huhu... last-last berkorban utk anak... opss! belum lagi cerita en hubby yang juga suka Yogurt Bliss... bila nampak dalam peti ais, pasti di teguk juga!...
Kesimpulan nya sang Ibu ni dapat minum tak sampai setengah botol... 
dah dihabiskan oleh hero-hero ku... uwaaa..:D
Antara kebaikan Minuman Yogurt NESTLÉ BLISS ialah kaya dengan Inulin. Inulin merupakan prebiotik, serat pemakanan boleh larut yang juga mudah dihadam. Ia meresap ke dalam usus untuk membantu sistem penghadaman yang sihat.
Untuk mengetahui lebih lanjut kebaikan Yogurt ni  boleh lah BACA SINI dan lawat web INI.. Banyak info2 utk kesihatan yang boleh dijadikan panduan.
WasSaLAm^_^

23 comments:

  1. suke2...slu kalau beli amik yg strawberry..ehehhee

    ReplyDelete
  2. OKje pun suka jugak ni....benda sedap apatah lagi he..he.. memang le suka Atie

    ReplyDelete
  3. sy suka mineral sja sllu..hihiiii

    ReplyDelete
  4. bonda n aiman suka minum kiwi.....best sgt.....hehehehe so kalu ayah g kedai mesti dah tau perisa yg ktorg suka...lawas.......

    ReplyDelete
  5. Mmg sedap yogurt nie..selalu kalau beli xsempat nak minum anak da habiskan dulu..hehehe

    ReplyDelete
  6. mmg besttt...suke sgt. kalau sebotol x cukup...

    ReplyDelete
  7. niesa suka yogurt bliss perisa anggur! :)

    ReplyDelete
  8. Yogurt Bliss ni bagus utk kesihatan usus dan melancarkan sistem penghadaman.. Suka juga minumnya.. Selain tu ia baik juga utk diet..Seingat sy dulu ade program diet tajaan Yogurt Bliss dgn kerjasama Kelvin Zahri .

    ReplyDelete
  9. Suka juga minum yogurt ni..
    terutamanya perisa manggo...

    ReplyDelete
  10. Akak pun suka perisa tropika tu Atie.. sedap jer lalu kat tekak tengahari ni :D

    ReplyDelete
  11. paling suka minum ni....perisa manggo....selalu beli mesti 2 botol, satu untuk hubby sebab dia suka yang perisa strawberry....memang sedap...

    ReplyDelete
  12. saly suka..suka tau yogurt bliss ni.biasa saly pilih strawberry n kiwi... owh sama lh,hero2 saly pun suka siap berebut g..klu gi supermarket llu jew kt yogurt bliss ni gerenti mereka teriak2 mahu.. !

    ReplyDelete
  13. yum3..sedap2...
    acik suka strawbery..mangga..sumelah..hehehe

    ReplyDelete
  14. hmm ini memang minuman harus sebab yt ada masalah usus(a.k.a masalah pembuangan sis toksid)..yt suka yg flavour strawbery ngan oren..botol dia kumpul2 sampai boleh jual..tp skrg ni kene tmbh minum Yakult plak....hihihihi...

    ReplyDelete
  15. feveret kot yogurt bliss tu..
    kalo minum sebotol memang tak cukup..hehe

    ReplyDelete
  16. My feveret. Kalau dpt kat anak yg botol kecik tu memang dia yg habiskan lah.

    ReplyDelete
  17. blum penah test try minum bliss..tunggu esok je beli lepas Pak Ajib bank in bonus...hikhikhik..

    ReplyDelete
  18. aida pon suka yogurt bliss ni..tp lately ni dah terlupa pulak nak minum nya..haih kena beli stok banyak2 ni..suka buah-buahan tropika juge..

    ReplyDelete
  19. Aku pun sukaaaaa...plg suka strawberry...^_^...jadiiii bila kt blh p beli ni Atie..hehehehehe

    ReplyDelete
  20. Dulu ada dorang jual murah depan office, gang siap borong sakan kecuali me sbb I tak suka dairy product.. rugi kan. haha

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..