25 Dec 2012

:: Berbohong Pada Diri Sendiri ::

AssaLamualaikum..
Sharing is caring...
Banyak sangat keburukan bila kita suka berbohong..
Sebaik-baiknya hindari sifat seperti ini..
Berbohong pada diri sendiri???
Sumber: FB
Ya Allah!.. masih banyak diantara kita yang berbohong kan??? 
Sama2 lah kita memperbaiki diri.. peringatan untuk diri sendiri & semua insan-insan yang aku sayangi..
Entry berkaitan BOHONG, baca SINI.
WasSaLam^_^

18 comments:

  1. terima kasih atas perkongsian kak tie.. :)

    ReplyDelete
  2. Alahai...punyalah selalu berbohong pada diri sendiri....hu...hu...baca ni baru sedar ...TQ Atie....

    ReplyDelete
  3. Salam atie.., sehat ker?
    Banyak tuh yang masih perlu dibaiki lagi dalam diri kita kan....ssah jgk jika berbohong pd diri sendiri nie...

    ReplyDelete
  4. la..terbohong laaa...ish...
    tq mengingati

    ReplyDelete
  5. nice entryyy kak atie..
    yups masih bnyk kita berbohong pada diri sndri ..


    kak atiee Na rinduuuu kak atieeeyyyy ;)

    ReplyDelete
  6. InsyaAllah..Sama² kita memperbaiki diri..thx saling mengingatkan..^^

    ReplyDelete
  7. cuba tak mahu berbohong.
    tapi entah kenapa, di sebabkan hal2 yang tertentu
    ia seolah2 "terpaksa" berbohong..
    haishhhhhhhhh masalah jiwa

    >> Nice sharing & reminder kak. Thanks

    ReplyDelete
  8. Nice sharing...Moga dijauhkan sifat berbohong ni...

    ReplyDelete
  9. semoga kita dijauhkan sifat itu

    ReplyDelete
  10. wahhh macam kena pangggg sebijik kat muka. huhuhu

    ReplyDelete
  11. adeh..malu sendiri...tq peringatannya kak =D

    ReplyDelete
  12. Banyak yg perlu diperbaiki dalam diri kita nie . .

    ReplyDelete
  13. nice entry :) sungguh bermanfaat ...

    ReplyDelete
  14. kata nak cuba sungguh2 tapi tak,, itu memang selalu....memang terkena kat diri sendiri. banyak yang kita terkurang.

    ReplyDelete
  15. terima kasih sebab berkongsi artikel ni :)

    ReplyDelete
  16. Thanks for sharing dear..sangat bagus utk muhasabah diri sendiri..semoga kita semua terus memperbaiki kekhilafan diri masing-masing..amin..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..