Saturday, 1 December 2012

:: PENCARIAN BLOGLIST ASMAR ARAFAD ::

AssaLamuaLaikum...

Segmen...segmen..segmen dan bersegmen lagi..haha...:D
Saja mengisi hujung minggu.. 
Jalan-jalan BW dan terjumpa segmen ni...
So, putus kan untuk join segmen kali ke-5.... (tamak kah? hehe..saja2 menambahkan sahabat di alam maya :) )..
Sesiapa yang nak join KLIK SINI ya....
Bagi aku, unik lah banner Asmar Arafat ni...:)
Potret tu lain drpd yang lain...
Sekian.
WaSSaLam ^_^

14 comments:

  1. Ass,,,senag bisa berkunjung di sini

    ReplyDelete
  2. keep it up.hehehe betul tu, apa salahnya tambah kenalan.

    ReplyDelete
  3. rajin btl atie bersegmen yer..happy BW dihjg minggu..:)

    ReplyDelete
  4. selamat bersegmen Atiey..& menambah kenalan..^^

    ReplyDelete
  5. Bagus =) bleh tambah kenalan lg!

    ReplyDelete
  6. atie join dulu..pastu kak zu ikut belakang...internet kat umah ni lembab sungguh..sifut vavi lagi laju rasa nya..hehe

    ReplyDelete
  7. He,...he...rasa bersalahlah pulak bila....ditag tapi tak dpt join!

    ReplyDelete
  8. wah!rajin akak bersegmen..selamat bersegmen kak atie!

    ReplyDelete
  9. hai thanks sebab sudi join, slam suai kenal yer...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..