Saturday, 15 February 2014

Ketawa Di Alam Maya..Hehe!

AssaLamualaikum
Salam Sabtu you all! buat apa tu? Ada yang tengah bergelak ketawa dengan anak-anak tak? Hehe. Terjumpa jenis-jenis gelak di alam maya. Ketawa sendiri juga bila baca ni. Ada-ada je kan? macam-macam. Anggap ianya sebagai hiburan jak lah :
Jumpa kat FB : Pic kedabak besor. Bior boleh baca. haha!

Moga terhibur. Senyum-senyum selalu ya! 
Selamat meluangkan masa bersama keluarga tersayang.
Jumpa lagi. Bye!
WasSaLam^_^

24 comments:

  1. Prnh ga terbaca... Kdg2 kna ltak gak.. Pling sng letak smbol snyum aje...:-)

    ReplyDelete
  2. Salam Sabtu Atie ^^,
    Saya tengah baru nak start keja haha
    Happy weekend!
    Tapi paling selamat, letak simbol je la macam yang kak Maria cakap :D

    ReplyDelete
  3. salam sabtu atie..cuti erk arini??
    kita takleh nak gelak sangat ni sebab kena keje..huwaaa boring..nak balik..

    ReplyDelete
  4. salam sabtu atie.... bila dibaca cam betul juga.. hehe.. tengok, ,kan dah senyum tu saly..

    ReplyDelete
  5. HAHAHA!!!!!sib baik yg 2 last tu xpernah guna :P

    ReplyDelete
  6. selamat berhujung minggu Atie..haha..memang selalu guna:)

    ReplyDelete
  7. salam sabtu atie...info yg menarik ni..akak selalu guna ' hehe ' senang nak taip haha :D

    ReplyDelete
  8. Haha..selalu type ketawa ketawa tu. Mcm betul la pulak

    ReplyDelete
  9. Kalau cakap ngn pompuan wajib letak 'Hehe' tu saya setuju sangat kak.. Hr tu ada coustumer pompuan tanya pasal shoot untuk konvo.. saya jawab la ayat formal xda hehe smua tu.. tetiba dia cakap 'ehh dh fhm2.. tkpe la ye.... sorry gnggu...' uik.. saya pun terkejut. dia ngt saya marah la tu... Alahai.....

    ReplyDelete
  10. paling suka ketawa yang bersukur dalam riak tu.. muahahaha. eh muahahaa ni takder dalam senarai lak.

    ReplyDelete
  11. Paling suka gelak hehe.. ;)

    Happy weekend Atiey.. ^^

    ReplyDelete
  12. Hahaha,,tapi "hohho" tu dah macam habit In dah.. XD

    ReplyDelete
  13. cik kdanag taip caption ketawa hahaha,hihihi..kohkoh,heeeeeeeeeee tapi maksud nya sama jak kak atie...hahaa

    ReplyDelete
  14. Acik pun suka gak tulis ni atie..

    ReplyDelete
  15. Morning, Atie... Nrl biasa guna hehe... haha tu jarang2 sekali... ^__^

    ReplyDelete
  16. Ada jgak niesa baca ni kak..hehehe...mcm2 jak dunia sekarang...

    ReplyDelete
  17. hehee..macam-macam jenis ketawa..memang semua nya sama maksud ape yang aida tahu..hehee

    ReplyDelete
  18. la ada makna juga ye. tak tau la pulak

    ReplyDelete
  19. Hahaha....ha apa maksud tu Atie hehe... pernah terfikir jugak OKje tau sebenanya Atie... Pelbagai gaya gelak Mmg betul jugak apa yg dia tulis tukan....

    ReplyDelete
  20. hahaha.. macam2 gelak ada.. memang selalu guna semua tu.. hihi..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..