Friday, 7 February 2014

Renungan Jumaat 38

AssaLamualaikum
Salam Jumaat. Sekadar renungan kita bersama.
Sabar itu Indah! 
InsyaAllah dengan kesabaran, di penghujungnya pasti ada kemanisan. Percayalah! 
Allah suka pada hamba-hamba-NYA yang sentiasa sabar.

*Tengah bersabar ni, sebab sakit gigi..aduhh!*
WasSaLam

26 comments:

  1. Sabar itu indah... ^^
    Sakitnya sakit gigi...moga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  2. akak kurang kesabaran sket...hik!hik!...tapi cuba utk bersabar...setengah perkara memg xleh...kan...

    ReplyDelete
  3. Menyebut tak semudah melaluinya.betul tak?

    ReplyDelete
  4. Sabar juga separuh dari iman...
    Sabar tie...nanti baik lah gigi tu....
    Ambil bunga cengkih campur sikit garam..tumbuk kasar2 letak kat gigi yg sakit...atau pun berkumur2....insyaAllah lega sikit sementara nak jumpa doktor...

    ReplyDelete
  5. atie..sakit gg itu petanda nk kena cabut. tau..hehe... sabar mmg indah..atie kumur dengan air asam gelugor tkpe...rendam...pastu bleh bkumur....semoga cepat smbuh ya ...dik icha duk tidor lam buaian ni....hehee

    ReplyDelete
  6. sabar.. sabar.. memng kalau tak sabar semuapun tak kena...

    ReplyDelete
  7. Betul 3x. Tapi klo sakit gigi memang boleh hilang sabar. Cabut jer lah gigi tu atie ☺☺

    ReplyDelete
  8. Bukan mudah mahu sentiasa sabar kalau iman tak kuat..

    ReplyDelete
  9. Betul tuh atie, sakit gigilah yg memerlukan kesabaran yg sangat tingginya..moga cepat sembuh yer..cuba kumur ngan air garam suam..inshaallah lega sikit..

    ReplyDelete
  10. Sabar itu payah tapi indah... :) salam jumaat kak atie... :)

    ReplyDelete
  11. sakit gigi mmg sungguh mencabar...hehehe...kdg2 tu mmg payah nak sabar...hilang sabar gak...

    ReplyDelete
  12. in shaa Allah...kesabaran itu memang sangat penting kan kak atie...

    ReplyDelete
  13. Syafakillah,sis :) Ye sabar sabar...hihi

    ReplyDelete
  14. ye..ye.. kalau sakit gigi memang harus banyak bersabar,.kalau sakit lain ok lagi kalau sakit gigi boleh meroyan tau. GWS yer

    ReplyDelete
  15. alahai..sabar2
    sakit gg nk mkn susah gk kan..
    lapar..tp gigih tahan sakit tu..hehe
    gws

    ReplyDelete
  16. Sabar itu indah kan Atie.... Allah paling suka pada orang yg penyabar :)

    ReplyDelete
  17. Salam Jumaat, Atie... Moga cepat sembuh sakit giginya tu... ^__^

    ReplyDelete
  18. saya tiap2 hari kesabaran tu tercabar.
    masalah budak2 kat sekolah.
    xpa, sabar cikgu..huhu

    ReplyDelete
  19. Betul Atie.....tp bukan mudah utk mendidik hati kita menjadi sabar!

    ReplyDelete
  20. Sabar.. Mudah diucap..sukar juga nk lksankn..

    ReplyDelete
  21. In Shaa Allah aTie..semoga kita sama2 diberi kekuatanan utk bersabar dlm apa pn perkara..

    ReplyDelete
  22. kengkadang hilang jugak kesabaran tu.. tp kengkadang la.. hihi..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..