Saturday, 1 February 2014

Sabtu - Punya lah Malas!

AssaLamualaikum
Dah lepas Maghrib baru nak bersiaran. Punya lah malas tuan tanah hari ini. Haha. Rehat sesungguhnya dengan aktiviti duduk rumah, makan, tengok TV dan layan si abg Pa'e. Hehe! Nak jalan babah plak kena kerja. Tu yang dok rumah jak. Ada juga bosannya, tapi dah biasa. Malam ni kot nak keluar kejap beli barang dapur. Stok bahan mentah dah kehabisan, menyumbang kepada kemalasan untuk masak. Haha. Asyik beli bungkus, balik dan makan kat rumah dua hari ini (jangan tiru macam aku). 
OK lah, selamat berehat bersama keluarga tersayang. Jumpa lagi. Bye!
WasSaLam^_^ 

16 comments:

  1. X bercuti ka kak tahun bru cina nie...

    ReplyDelete
  2. macam nie......memang cuti sungguh nie......

    ReplyDelete
  3. Happy weekend Atiey..selamat beristirehat bersama family. :)

    ReplyDelete
  4. samalah ngan akak..mood malas menguasai diri :)
    nak hadap lappy pon tak malas noh rasenya hehe..:)
    selamat beristrihat...atie

    ReplyDelete
  5. hari sabtu memang x nak bg orang kacau.
    time nak rehat kat umah je.
    tp kalo p shopping best gak..hehe

    ReplyDelete
  6. jom..jom ..bangkit..jangan malas2...gi jogging2 sikit..sok dah senin..

    ReplyDelete
  7. nda apa lah kak atie...kasi rehat2 lah dulu 2 dapur kan...hihiih

    ReplyDelete
  8. Sesekali bermalas-malasan.. Hehe

    ReplyDelete
  9. Okje pun malas gak ni Atie hehe...
    Tp kadang tu kalau berdua, elok gak makan luar...tenaga pun jimat...murah pun murah kot...

    ReplyDelete
  10. selamat berehat ye kak~ n_n
    time cuti2 mcm ni lah boleh rehat secukupnya dan bersantai dgn family.~ ^__^ <3

    ReplyDelete
  11. mmg kalau cuti panjang malasan lah jadinya kan atie.

    ReplyDelete
  12. dapur rumah kak pun lama tak berasap jugak, atie
    dok bungkus dan bawa balik saja. hee

    ReplyDelete
  13. Haha...rak pe la sekali sekala kan...

    ReplyDelete
  14. hehehe...biasala atie bila "M" da menjelma...rasa nak lepak je dr pagi sampai petang

    ReplyDelete
  15. takpe kak.. sesekali bermalas-malasan.. heheh..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..