Sunday, 23 February 2014

Untuk My Irshad..

AssaLamualaikum
Mungkin Ibu bapa dah ramai tahu. Ye lah, kita ni baru setahun jagung jadi Ibu bapa. Ramai lagi yang dah otai-otai dalam mendidik anak. Anak-anak pun dah ramai yang berjaya. Sejuk hati memandang anak kawan-kawan blogger yang dah berjaya. 
Moga kita akan ikut jejak mereka.
picture : FB

Kasih Ibu bapa sentiasa mengharapkan yang terbaik buat anak-anak. InsyaAllah!
*Salam Hujung Minggu*
WasSaLam^_^

27 comments:

  1. Selamat berhujung minggu Atiey! Terima kasih atas perkongsian :D

    ReplyDelete
  2. ALHAMDULILLAH.. BOLEH MENJADI RUJUKAN RAMAI.

    ReplyDelete
  3. tq sharing atie...alhmadullilah selalu amalkan doa al imran hembus dlm susu atau makan anak :)

    ReplyDelete
  4. Semua ibubapa nk yg terbaik.
    Cuba praktikskan bca2 ayat lazim kat anak sblm tdo

    ReplyDelete
  5. Selamat berhujung minggu Atie, insya Allah sama2 la kita yer.

    ReplyDelete
  6. Info yang sangat bagus. Thanks Atie. Selamat berhujung minggu yer :)

    ReplyDelete
  7. mendidik anak bermula dr dlm kandungan . banyakkan baca surah yassin utk bina sahsiahnya drp awal ...

    ReplyDelete
  8. insya Allah sama2 lh kita mjadi ibu yg tbaik ya atie..slmt b\hujung mggu..:)

    ReplyDelete
  9. salam hujung minggu atie..
    satu perkongsian yg menarik,
    setuju dgn sis vee tu .. dlm islam, mendidik bermula masa anak dalam kandungan lg..
    banyakkan membaca alquran ketika anak masih dalam kandungan

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum, doa ketika anak tidur, ingatkan menidurkan anak, inshaAllah, thanks for sharing.

    ReplyDelete
  11. mana ada ibu bapa nak yg buruk2 utk anak kan..Insyaallah semoga anak2 kita terbaik

    ReplyDelete
  12. nice sharing..inshaa Allah..sama2 kita amalakan..moga anak2 kita menjadi anak yg cemerlang dunia akhirat..

    ReplyDelete
  13. Begitulah harapan semua ibu bapa...nak yg terbaik utk anak2 mereka...
    InsyaAllah...doa ibu bapa itu mudahan menguatkan lagi harapan utk kejayaan anak2 ...

    ReplyDelete
  14. thanks kak share doa ni. sy amik utk simpannan ye kak

    ReplyDelete
  15. InsyaALLAH..semoga jadi amalan..thank u atie share this info..

    ReplyDelete
  16. nice sharing... mengingatkan sedikit sebanyak mana yang kurang tu.

    ReplyDelete
  17. tq for sharing... sama2 kita amalkan... InsyaAllah... ^__^

    ReplyDelete
  18. bagus jigak nie atie..biasa bc 3 qul ngan ayatul kursi jer..:)

    ReplyDelete
  19. Walaupun dah berbelas tahun jadi ibu Atie....tp tak srmestinya pakar dlm mendidik anak....masih banyak lagi yg perlu belajar!

    ReplyDelete
  20. Niesa blm jadi ibu lg..agak2 bila ka kan sis...hehe

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..