Wednesday, 26 February 2014

Wordless Wednesday #47. Ibu Bapa..

AssaLamualaikum
Less word. Moga menjadi panduan sesama kita :
Moga kita semua menjadi contoh yang baik pada anak-anak kita. Amin!
WasSaLam^_^

27 comments:

  1. Salam Atie,
    Betul tu, sama-sama kita berubah menjadi parents yang lebih menarik
    Akak pun tulis topik yang sama hehehe

    ReplyDelete
  2. Nice sharing Atiey..moga kita dapat menjadi contoh yang terbaik buat anak2 kita..

    ReplyDelete
  3. salam singgah. inshaAllah kita boleh, kita mampu mendidik anak-anak kita. ameeeen

    ReplyDelete
  4. Thank for sharing atiey.... :-)

    ReplyDelete
  5. Kata-kata yg betul Atie.
    Kita sebagai ibu-bapa memang cermin pertama anak-anak kita..

    ReplyDelete
  6. semua ibu bapa berazam untuk jadi yang terbaik utk anak-anak masing-masing..insyaallah, anak-anak pun akan anggap kita ni terbaik untuk mereka...walau macamana pun kita ..

    ReplyDelete
  7. memang kita nak jadi yang terbaik untuk dorang atie..moga dipermudahkan..
    dengan kecanggihan zama sekarang ni nak kena lipat ganda la skit usaha..

    ReplyDelete
  8. amin. moga diberi kekuatan kita untuk jadi role model terbaik untuk anak2. bukan mudah tapi tak mustahil kan kak

    ReplyDelete
  9. salam atie,
    curik2 masa sambil riba arissa dtg melawat atie ngan pa'e..
    kena usaha lebih nie tuk jdibubapa yg menarik..agaknya kena rajin bercerita anak2 lg suka kan..:)

    ReplyDelete
  10. betul tu atiey..

    akak nak anak anak akak rasa akak ibu adalah insan yang paling menyeronokkan buat mereka..

    ReplyDelete
  11. sgt setuju tu... err nk panggil akak ke cmne ni? hehehehe

    ReplyDelete
  12. skrg kena jg tingkah laku..dia dah pandai tiru apa kita buat.

    ReplyDelete
  13. datang sini lepak sambil nak bersarapan, teh ping satu.

    ReplyDelete
  14. setuju...
    penting nya buat ibu bapa..dan bakal ibu bapa ne..

    ReplyDelete
  15. singgah petang atie..

    berharap agar dapat menjadi ibu yg terbaik dan membahagiakan anak2 ..love my family muah ! :)

    ReplyDelete
  16. nak jadi contoh terbaik utk anak2 buah.. ehhh.. InshaAllah.. :)

    ReplyDelete
  17. Bukan senang tu ...... tanggungjawab yg berat.... macamana yek?

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..