Monday, 10 February 2014

Pa'e Selfie lagi...

AssaLamualaikum
Mood masih blur! kalau dah bercuti-cuti beginilah kejadiannya. Hehe! Kering idea dan masih malas. So, layan je lah Muka budak Tumpis yang semakin menjadi-jadi kalau buat selfie. Haha! 
Layan jak lah ya! jangan kome bosan sudah.
Kalau korang perasan, muka Pa'e nampak kurus kan? nampak makin lonjong. Korang nak tau tak, tinggi Pa'e sekarang dah sampai pinggang Babah nya. Memang tinggi lah anak teruna aku tu. Tinggi & kurus, ikut genetik kedua-dua belah kami. Ada yang tinggi dan kurus. Hehe! Apa pun janji sihat kan? :)
WasSaLam^_^

32 comments:

  1. budak2 ni kalo membesar, kekadang kita tak sedar..hari2 makin tinggi dari papa mama

    ReplyDelete
  2. hamboi2 anak teruna ni pandai selfie nooo..kekekeke...

    ReplyDelete
  3. kadang gelak pon ada tengok bebudak ni selfie..hehe..
    tinggi la pa'e..tak lama sama la ngan babah..

    ReplyDelete
  4. nda lama si pa'e lebih tinggi dari babah nya...

    ReplyDelete
  5. Amboi, Pa'e berselfie... mmg nampak kurus... cepat je membesar kan... ^__^

    ReplyDelete
  6. he3 suka selfie yer nak... ni mesti pengaruh sbb ada mak berblogging ni he3

    ReplyDelete
  7. amboi pae sekarang pandai dah nak selfie2...haha

    ReplyDelete
  8. alahai pa'e berselfie ya......hahaa... .makin hensem lah pa'e..

    ReplyDelete
  9. janji sihat bah kan atiey.....Shumi pulak semakin gebu badannya skg...nak kasi dia diet sikit lah lepas ni...hehe

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah kesihatan yg sihat kita harapkan ye Atie :)

    Si tumpis yg semakin terserlah ke henseman tu ehe :)

    ReplyDelete
  11. hehe..pandai pulak tu .dia berselfie...

    ReplyDelete
  12. Org kata rangka kecik Atie.
    So makan banyak pun tak boleh nampak gemuk.
    Untung jenis macam ini.
    Tapi biasa isi pejal itu yg sihat..

    ReplyDelete
  13. haha..pagi2 auntie dok singgah sini..tengok muka adik pa'e yg selfie..senyum sendiri auntie dibuatnya :)
    yang mama pa'e pulak awat tak tak kebah2 lagi mood ' M' tuu ! wake up lerr..:)

    ReplyDelete
  14. Comellah abg pa'e berselfie..semakin membesar semakin tinggi..ibunya jugak yg kecik molek jer kan..heheh..

    ReplyDelete
  15. tiggi ye dia..
    irfan pun jenis tiggi..
    tk per..jnji sihat kan..

    ReplyDelete
  16. Anak2 penghibur hati
    ada masa leh klik

    http://qhalifwildan.blogspot.com/2014/02/setahun-sudah-berlalu.html

    saya bdk baru blaja

    ReplyDelete
  17. kurus tak pe......yg penting sihat......

    ReplyDelete
  18. Alahai.. Pndai.buat muka.ngtuk tu..

    ReplyDelete
  19. tingginya Pa'e, better than gemoks ok. Yang penting sihat dan cargas yer Pa'e.

    ReplyDelete
  20. Budak budak klu kurus ok. Sebab klu chubby sampai ketua dahbtak.molek

    ReplyDelete
  21. Alahaii..comel je Pa'e..anak-anak sekarang dah pandai selfie..Aqil pon sama..pening mak..hehee

    ReplyDelete
  22. Betullah Atie...mmg lunjung mukanya dah....dah semakin besar ...semakin tinggi...haruslah semakin lunjung ....hehe

    ReplyDelete
  23. hehehehe...sedar2 je..Pa'e dah sama tinggi ngan atie...hehee

    ReplyDelete
  24. nanti mesti lagi tinggi dari babah dan ibu ni.. hihi..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..