Friday, 28 February 2014

Salam Jumaat 40

AssaLamualaikum
Cemburu biar bertempat. Biarlah kita cemburu pada perkara-perkara yang baik:
Salam Jumaat penuh keberkatan.
WasSaLam^_^

22 comments:

  1. Salam jumaat atie.
    Ye, cemburu biarlah bertempat. Tapi dalam masyarakat kita sekarang ni, semua benda pun nak dicemburukan. Orang ade happy life pun dia nak cemburu gak. Err.. mungkin dia ade PHD (penyakit hasad dengki) disease kot? :)

    ReplyDelete
  2. salam jumaat juga atie... betul tu... sama sama ingatkan diri sendiri jugak...

    ReplyDelete
  3. salam jumaat atie..
    betul tuh..tak guna cemburu benda2 material semua tu..bukan boleh bawa masuk kubur pun kan..

    ReplyDelete
  4. saling mengingati... terima kasih...

    ReplyDelete
  5. salam jumaat..yup betul tu aTie..

    ReplyDelete
  6. cik tambah lagi kak...
    dan cemburu bila suami ada bini baru..kohkohkoh...
    salam jumaat kak atie :)

    ReplyDelete
  7. hehehe.. betul tu..

    salam jumaat kak.. :)

    ReplyDelete
  8. Betul tu. Kena la pandai kawal cemburu. Cemburu itu tidak bermata. Salah manusia kerana tak puas hati dengan apa yang orang lain ada~

    ReplyDelete
  9. Ada ke yg cemburu kawan bebini baru hihi...
    Senang kata cemburu biar yg kena tempatnya kan Atie..

    ReplyDelete
  10. tak reti cemburu pn susah juga..

    ReplyDelete
  11. salam jumaat atie.. jgn cemburu pd harta dunia... hehehe

    ReplyDelete
  12. cemburu tengok orang beli perabot or kereta baru bahaya..
    arini msk gaji,esok dah abes..haha

    ReplyDelete
  13. Syukur sesangat dpt suami tak cemburu buta

    ReplyDelete
  14. cemburu biar kena pada tempatnya...setuju sangat2..

    ReplyDelete
  15. cemburu tengok susu orang lain banyak sampai dapat 6 atau 7 oz sekali pam huuuu

    ReplyDelete
  16. Nama pun manusia....ada kala cemburu dtg tanpa diundang...yg penting pandai mengawal sifat tu

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..