Tuesday, 18 February 2014

Mood Demam + Tak Bermaya :(

AssaLamualaikum
Hai you all! minta maaf bebanyak sebab tak dapat nak BW buat masa ini. Ujian kecil, Ibu Pa'e ni kena demam & sakit kepala. Start hari ahad lagi. Memang tak bermaya. Semalam dah MC. Hari ini gagahkan diri juga ke opis. Tapi tu lah, lembik semacam. Semua makanan rasa pahit. Sabar jak lah kan, mungkin boleh menghapus dosa-dosa kecil ku. Thanks pada sudi berkunjung. 
Nanti dah sihat, aku balas jejak korang. Bye!
WasSaLaM^_^

36 comments:

  1. patutla senyap..
    ibu Pa'e tk sihat
    neway..mkn ubat ye
    gws..

    ReplyDelete
  2. atie, moga cepat sembuh okey..rehat betul2...

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh ya atie...banyakkn rehat..

    ReplyDelete
  4. Semoga Atie akan cepat sembuh dan kuat macam seperti biasa..

    ReplyDelete
  5. proses pengampunan dosa neh.. :)

    ReplyDelete
  6. get well soon atie..patutla menyepi skit arini..selalu pepagi dah singgah..

    ReplyDelete
  7. get well soon atie..samalah kita..arinie pun masih demam, last2 kena cucuk..heheh..take care..

    ReplyDelete
  8. get well sooonest Atie.. takper tkyah risau kami setia menanti mu disini. take care ok.

    ReplyDelete
  9. Semoga cepat sembuh Atie. Take care ok. Banyak kan berehat yer...

    ReplyDelete
  10. moga cepat sembuh..take a good rest..

    ReplyDelete
  11. bykkan rehat..minum air byk.moga cepat sembuh

    ReplyDelete
  12. semoga cepat sembuh kak atie....jangan lupa makan ubat aaaa....

    ReplyDelete
  13. bila demam pakej dgn sakit kepala , pergh ... mmg hangin jer bila ada org buat hal ... semoga cepat sembuh .

    ReplyDelete
  14. Sakit ka aTie...moga cepat sembuh ya..patutlah sunyi..sll aTie lah rajin ke blog sy..

    ReplyDelete
  15. semoga cepat sihat kak. jaga diri bebaik ye

    ReplyDelete
  16. kak.. how are u today? semoga cepat sembuh akak & pa'e..
    take care ya.. :)

    ReplyDelete
  17. Salam atie,
    My prayer for yur speedy recovery

    ReplyDelete
  18. semoga atie cepat sembuh k..

    ReplyDelete
  19. musim panas begini, ramai yang demam, atie.
    anak2 murid kak pun ramai yang mak pak bawak balik sebab muntah dan demam di sekolah..
    semoga lekas sembuh

    ReplyDelete
  20. semoga atie diberikan kesihatan seperti sediakala, take care ! :)

    ReplyDelete
  21. semoga cpt smbuh atiey..take care!

    ReplyDelete
  22. memang tak mampu nak buat apa kan kalau demam. get well soon dear.

    ReplyDelete
  23. sama la kita kak...tp niesa dh beransur..semoga cpt sembuh ya sis..bykkan berehat tu...

    ReplyDelete
  24. smga cepat sembuh ye kak.
    kalau boleh cari, cuba la carik pati delima gulsan. bagus utk kesihatan dalaman dan luaran. cuba la ek.. seisi keluarga boleh minum

    ReplyDelete
  25. Kalau demam mmg tak bermayakan Atie...ujian dari Allah...redho ajelah...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..