12.2.14

Wordless Wednesday #46

AssaLamualaikum
Less word plus no idea. Haha!
Happy Working!
WasSaLam^_^

35 comments:

  1. pagi atie..
    sure lah atie..anak kan anugrah terindah untuk kita..:)

    ReplyDelete
  2. setuju bebenor...

    ReplyDelete
  3. Yes, that's true... ^__^

    ReplyDelete
  4. slmt pg atie..
    setuju benor lah.....hehehh

    ReplyDelete
  5. hepi working jugak atie..

    ReplyDelete
  6. So... no matter how busy we are, must squeeze our time to be with our children..

    ReplyDelete
  7. UNTUK KAMU , TQ http://kesumaangsana.blogspot.com/2014/02/gamaknyer-blogger-lelaki-tak-minat-baca.html

    ReplyDelete
  8. Morning atie. Betul tu.

    ReplyDelete
  9. ramai org sekarang yg tak mampu bg masa kat anak2, huhu.

    ReplyDelete
  10. betul tu atie...happy working

    ReplyDelete
  11. ahaks... kite kalau kerja happy sokmo. Happy ke? paksa diri suh happy gak. kikikik

    ReplyDelete
  12. masa itulah yg kebykkan org takder...:)

    ReplyDelete
  13. masa utk anak mcm kurang je..
    tiap2 ari keja..huhu, ada time cuti je byk..
    sedih...

    ReplyDelete
  14. haah..tak ternilai dengan wang

    ReplyDelete
  15. Setuju kak... Anak permata keluarga.. :)

    ReplyDelete
  16. bizi mcm mana pun luangkan masa dengan anak2..itu penting kan kak atie..

    ReplyDelete
  17. Betul...anak-2 perlu lebih meluangkan masa dengan keluarga,baru pandai menghargai keluarga. Sekarang ni banyak sangat lebihkan kekawan drpd keluarga..huhu

    ReplyDelete
  18. no idea pun, selalu good thing u put up here ;)

    ReplyDelete
  19. luangkan masa bersama anak - anak demi menjalin kemesraan dan berkongsi segala moment yg ada .

    ReplyDelete
  20. masa bukan sekadar masa,
    tp perlula masa yg berharga ..
    tk gitu

    ReplyDelete
  21. Yeah.. Thats true...

    ReplyDelete
  22. anak2 makin membesar rasa makin 'jauh'.hari ni kecik je rupa..esok2 dah bujang dara..kejap sangat masa dah berlalu

    ReplyDelete
  23. Betul2... Sebab masa ni tak boleh dibeli...jadi pandai2 la bahagi masa kan sis...

    ReplyDelete
  24. betul...anak anak cuma nak masa je ngan kita...Kita pun nak masa utk beribadatkan....Demi masa!

    ReplyDelete
  25. time is money.. ehhh.. hehe.. masa itu emas.. :)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..