22 Jan 2013

:: Kari Ayam di Taman ::

AssaLamualaikum...
You all makan apa lunch tadi?? Dah petang baru nak tanya..haha:)
Hari tu ada update tentang SUP TULANG Di TAMAN kali ni nak update tentang KARI AYAM di Taman plak.. makan di tempat yang sama, cuma menu tukar kepada Kari Ayam.. sesekali makan kari ayam sedap plak.. maklum kalau buat sendiri selalu rasa ada yang kurang..(dah tak reti masak!..haha)..
 Set Nasi Putih + Kari Ayam = RM6
Hari tu masih blur nama gerai ni..sekarang dah di pastikan betul-betul... nama gerai ialah Gerai Selera Taman.. maklum terletak ditengah-tengah taman yang menghijau.. sesiapa nak makan SUP TULANG & KARI AYAM di TAMAN sila datang Lahad Datu.. I belanja..haha :)
WasSaLAm^_^

28 comments:

  1. betul ke tu nak belanja.cikgu duk brunei jer, anytime bleh pi lahad datu tu hehehe

    ReplyDelete
  2. kari dia nampak pekat tu. mesti sedap tu..hehehe

    ReplyDelete
  3. share skit boleh :) hehehehehe

    ReplyDelete
  4. Sponsor lah flight tiket...hahaha...

    Sedapnya. Tak sempat lunch pon hari ni.

    ReplyDelete
  5. Ohh kari Ayam.. yang memikat seleraku..
    akak, kari ayam tu letak bendi erk???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisah..ha'ah ada bendi & kentang tu.. kenyang makan nya..:)

      Delete
  6. alaaa ngidam nie ... rs cam nk terbang p sabah skrng juga semata2 kari ayam nie..

    ReplyDelete
  7. sedap mantap tu..kasi angin2 p kk bah..mau jugak rasa harumannya hehhe

    ReplyDelete
  8. sedapnyer..kari ayam makan dgn roti /uding roti pon sdp

    ReplyDelete
  9. kari ayam!!!favourite aku...

    ReplyDelete
  10. nampak sedap je kak... lame dah tak masuk dapur masak untuk asben.. heheh... skang makan air tgn mak je...

    ReplyDelete
  11. bestnyer, tp lately sy x mkn nasi la...xde selera makan..huhu

    ReplyDelete
  12. anak kzu si dekna mmg suka kari ayam...kak zu pulak kureenggg skit ..tapi sekali sekali buat jgk utk dia...

    ReplyDelete
  13. saya pun tak reti masak kari... nasib baik hubby bukan hantu kari :)

    ReplyDelete
  14. nak sup ayam kari tulang boleh? hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh jak bah Mama JJ.. nti kita reka resepi tu ya..haha:p

      Delete
  15. waaaaaa....rasanya sekali ja kak dalam seumur hidup neesa p LD....xtau bila lagi rezeki p sana n diblanja oleh Kak Atie makan kari ayam akan tiba....muehehehehe...

    ReplyDelete
  16. sedapnye kari ayam..kalau ktorang ada turun LD bolehlah atie belanja kari ayam di taman ni.. :D

    ReplyDelete
  17. hamboi Atie...tukau tukau menu nampak!!!he..he... tak ingat kuling dengan tumpis ke masa makan tu???

    ReplyDelete
  18. wuuaaa...terliur!membuatkan niesa nak makan..makan dan makan nih..hikhik..

    ReplyDelete
  19. kari makan dengan apapun sedap nasi, roti, lempeng, pulut , cucur kodok pun boleh hehehe

    ReplyDelete
  20. namppakk sedapppppppppppppp yummy!

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..