31 Jan 2013

:: TQ Allah 33 ::

AssaLamualaikum..
Today it's my birthday.. Syukur pada Allah atas segala nikmat kurniaan-MU. Alhamdulillah!
kredit to Google
Doakan semoga aku menjadi insan yang lebih baik seiring dengan peningkatan usia ku. Semoga aku dapat menjadi anak yang berbakti pada Ibu ku, kakak yang baik pada adik-adik ku, isteri mithali pada suami ku dan Ibu yang dapat mendidik anak-anak ku ke jalan Allah.. InsyaAllah! amin...
WasSaLam^_^

43 comments:

  1. Alhamdulillah....
    Hepi besday atie...
    Semoga di panjangkn umur
    Dimurahi rezeki
    Di limpahi kasing sayang sesama kelurga
    Dan sentiasa di berkati Allah dalam segala ape yg dilakukan...InsyaAllah...

    ReplyDelete
  2. Alhamdullilah
    Semoga hari yang di lalui akan menjadi kebahagian

    ReplyDelete
  3. Selamat hari lahir atie
    semoga dalam lindungan dan Rahmat Allah
    murah rezeki, panjang umor dan bahagia berpanjangan..ameen.

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Lahir...semoga diberkati dengan rahmat Allah


    singgah..balas kunjungan :D

    ReplyDelete
  5. happy b'day Atiey...
    moga sentiasa dimurahkan rezeki & bahagia bersama insan2 tersayang...

    ReplyDelete
  6. selamat hari lahir kak...semoga panjang umo, dimurahkan rezki, dan sentiasa dilindungi Nya...

    ReplyDelete
  7. Selamat ulang tahun kelahiran ibu pa'e...
    semoga kebahagian dan rahmat dariNya sentiasa mengiringi kamu sekeluarga...

    ReplyDelete
  8. selamat hari lahir... semoga sentiasa dilindungi Allah dan dimurahkan rezeki serta dikurniakan kesihatan dan kegembiraan...

    ReplyDelete
  9. selamat hari lahir...sama umur la kita..:)

    ReplyDelete
  10. selamat hari lahir dear, semoga murah rezki dan diberkati allah selalu. -kak anis (ceqgu) ^_^ -

    ReplyDelete
  11. Selamat hari lahir....semoga panjang umur, murah rezeki, bahagia selalu.......amin

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum atie...sorry lambat dtg wish nie..br bgn tido ..heheh..
    hepi besday atie..semoga panjang umur..murah rezki..hidup bahagia selalu dan diberkati Allah..:)

    ReplyDelete
  13. oh...selamat ulang tahun kelahiran.. semoga panjang umur, murah rezeki dan sentiasa dalam lindungan Nya..

    ReplyDelete
  14. selamat ulangtahun kelahiran atiey..moga dilimpahkan keberketan oleh Allah dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  15. amin.. amin... semoga dipermudahkan segalanyer...
    selamat hari jadi untuk atie....

    ReplyDelete
  16. heppy birthday atie!!!! semoga sentiasa didalam rahmat dan lindunganNya =)

    ReplyDelete
  17. selamat ulangtahun kelahiran atie..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..

    ReplyDelete
  18. happy birthday atie, wahhh sama la ngan birthday adik mama lynn. hehe ape pun moga dimurahkan rezeki dan kesihatan yang baik.

    ReplyDelete
  19. Hepi besday atie,
    Semoga d murahkan rezeki, pnjang umur dan sntiasa dlm lindungan allah swt...

    ReplyDelete
  20. Hepy Bezday Atie....
    Semoga menjadi isteri, ibu dan anak yang solehah dan hebat....
    Wah.... mesti makan besar malam nanti ni.... jangan masak tau suruh kuling belanja...he..he

    ReplyDelete
  21. slmt hari lahir atie.....
    smoga panjang umur... dimurahi rezeki..berbahagia sllu bsma family tcinta
    dan smoga sentiasa didalam rahmat dan lindungan Allah swt..
    nak kek cikit....hehee

    ReplyDelete
  22. assalam Atie..selamat hari lahir..semoga doa2 atie dimakbulkan yang Esa

    ReplyDelete
  23. Selamat hari lahir ya... Semoga sentiasa sht selalu dan gembira d samping insan2 tersayang.. Amin

    ReplyDelete
  24. Selamat Hari Lahir Atie sayang... Semoga usia mu di rahmati Ilahi...

    Apa juga yg di impikan akan tercapai hendaknya . Ameen....

    ReplyDelete
  25. la ye ke...
    hepi besday akk..
    wish u have a nice day..
    pa'e bg ape kat akk??

    ReplyDelete
  26. Hb dear... Semoga sentiasa dpt yg tbaik dlm hidup.. Amin...

    ReplyDelete
  27. HAPPY BIRTHDAY KAK ATIE! :)semoga bertambah muda, sihat, senang, sejahtera dan diredhai :)

    ReplyDelete
  28. happy birthday dear.panjang umur, murah rezeki n bahagia ke akhir hayat..amin

    ReplyDelete
  29. really??
    sanah helwah kak atie syg..
    smoga rahmat ALLAH sentiasa bersama akak & fmly.. aminnnnnn

    ReplyDelete
  30. Happy bday..laaa..kita ni sezaman rupanya yer..tahniah!!

    ReplyDelete
  31. Selamat ulangtahun kelahiran atie.
    Moga terus mendapat limpahan keberkatan dan kebahagiaan di dunia dan akhirat.

    ReplyDelete
  32. Happy Birthday Kak Atie! Semoga panjang umur,murah rezeki & happy selalu ok?...

    semoga t'capai jugak aims/goals Kak Atie tu :)

    ReplyDelete
  33. hepy besday kak..moga panjang umur murah rezeki selalu yer

    ReplyDelete
  34. Happy besday to yu mak chik..nak wish lagi dan lagi dan lagi..hehehehe..

    ReplyDelete
  35. InsyaAllah.. Selamat Hari Lahir kak..
    semoga doa-doa akak termakbul ye.. (^_~)

    ReplyDelete
  36. Happy Birthday!!!!!!!!!!!!! Moga semua yang terbaik for u my dear Atie. May Allah bless u. Makin muda nampaknya ;)

    ReplyDelete
  37. hepi beday..err ni beday yg ke 33 ka..
    maksudnya sy ni tua la dari Atie..hehehe..

    ReplyDelete
  38. Happy belated birthday aTie...moga di permudahkn segala urusan dn d beri keberkatan dunia akhirat...

    ReplyDelete
  39. Heppy belated besday sis..moga bahagia bersama insan terchenta..

    ReplyDelete
  40. Amin. Happy belated birthday atie. Semoga sentiasa dirahmati Allah

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..