Friday, 11 January 2013

:: Renungan Jumaat 9 ::

AssaLamualaikum..
Salam Pagi Jumaat :)
All Picture Kredit to : FB
Renungan kita bersama..
WasSaLam^_^

23 comments:

  1. Assalamualaikum atie...
    pa'e mcm mana..dah beransur sehat?
    renungan2 yang sangat bermanfaat dan bermakna di hari jumaat dan hari2 lainya dlm hidup kita tie...thanks kerana berkongsi

    ReplyDelete
  2. Nice sharing atie..
    sentiasa mulakan hari dengan lafaz Bismillah..~

    ReplyDelete
  3. Alhmdlh... sarapan minda pagi ni...

    ReplyDelete
  4. Suka dengan semua kata kata tu....nampaknya dah bersarapan ruhani Okje pagi ni Atie... Si Tumpis dah baik dah?

    ReplyDelete
  5. Slm ati,
    Dimulakan dgn bismillah. Di sudahi dgn alhamdullilah....

    ReplyDelete
  6. Banyak yg tersembunyi tidak kita tahu. Itu rahsia Allah. Sama juga kalau doa dan pahala boleh nampak mesti semua org tak akan buat yg tak baik kan..

    ReplyDelete
  7. Bismillah...tq kak atie mengingatkan..
    hr jumaat mmg suka masuk sini..byk renungan dikongsi bersama..tq kak atie love u..
    (akak mcm tau2 ja bah sibuk ma anak heheh)

    ReplyDelete
  8. Reungan di hari jumaat, thanks sharing!

    ReplyDelete
  9. tq kak..perkongsian yg sgt2 bagus..

    ReplyDelete
  10. sebaik membuka mata di pagi hari...ucapkan syukur kerana masih bernafas dibuminya...then fikirkan perkara yg positif ja..

    ReplyDelete
  11. mendalam sungguh maksudnya tu..~

    ReplyDelete
  12. Sungguh bermanfaat kata-kata itu.. tq for sharing :D

    ReplyDelete
  13. nice sharing sys..hehe ni kira khutbah jumaat gak ni :)

    ReplyDelete
  14. Bismillah...

    Semakin hari, masa makin singkat, waktu berjalan lebih laju, cume diri sy sendiri harap, sy x akan biarkan masa itu berlalu dgn sia2 dan moga tempat kembali sy dan keluarga adalah tempat kembali yg baik di sisi-Nya. Amin

    ReplyDelete
  15. Entry yg bagus... sama2 kita renungkan...dan amalkan

    ReplyDelete
  16. semua hanya pinjaman kat kita kan..tq 4 sharing

    ReplyDelete
  17. Hiduplah

    Cintailah

    Lakukanlah,

    dan pesan lainnya dijika diremehkan akan berakibat buruk pada diri kita

    ReplyDelete
  18. semuanya punya maksud yg tersendiri & mendalam.. ^_~

    ReplyDelete
  19. suke yg no 2 tu....janji kite usaha mesti ada yg membantu... :)

    ReplyDelete
  20. Last quote tu menyentuh perasaan..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..