30 Jan 2013

::Wordless Wednesday #8::

AssaLamualaikum..
Perihal rambut yang bermacam gaya...
All picture kredit to Google

Sanggup kah anda menggayakan rambut seperti di atas? :)
WasSaLam^_^

30 comments:

  1. Hihihi..idaklah mmmg menjelekkan...:)

    ReplyDelete
  2. Masya Allah pic yg last tu scarynya tgk... :D

    ReplyDelete
  3. yang atas sekali tu tak boleh belah mak cik atie..hahahahaha boleh plak jadi helikopter..hahahahaha..jaga jaga boleh terbang oo

    ReplyDelete
  4. Terpaksa x cuci rambut supaya stail dia menten camtu ..kah kah kah

    ReplyDelete
  5. leceh... sarung tudung g senang he3

    ReplyDelete
  6. tak sanggup..macam seksa je sy tgok.hehe

    ReplyDelete
  7. Atie....kalau kat sini buat macam tu......mesti orang cakap tak betul ( gila) he heee.....

    ReplyDelete
  8. Takut pulak tgk rambut diorg ni. Canggih sungguh..

    ReplyDelete
  9. hahaha...macam2 gaya rambut..terlebih kreatip.. :D

    ReplyDelete
  10. hahahahaha...kelakar yg pakai sabit tu.

    ReplyDelete
  11. Atie...pepagi dah buat lawak haha.....sian atie diaorang tu semuanya terseksa...hahaha

    ReplyDelete
  12. aduhhh tak sanggup cikgu nak buat rambut cenggitu.... ini pun kalau rambut dah pjg sangat cikgu gunting sendiri depan cermin. Lantak pi la senget benget pun....... seni la katakannnn hehehehe

    ReplyDelete
  13. Gila betul org tu guna sabit lagi. Tak ngeri ke yg kena cukur tu?

    ReplyDelete
  14. scary pun ada ! hahaha . susah2 je diorang nak buat rambut mcm tu . sarung tudung je ;D

    ReplyDelete
  15. oh tidak sesekali berambut gitu!
    sib baik pakai tudung :-)

    ReplyDelete
  16. ahhaha...x sggup..
    cm hape ntah..

    ReplyDelete
  17. kretif dan pelik. Tapi tak tahan tgk gambo yg last tu...kahkahkah...

    ReplyDelete
  18. Setakat utk brgmbo dn simpan utk koleksi sndiri ok la.. Tp utk tatapan ramai, tidak sama skali. Huhu

    ReplyDelete
  19. eh eh yang gambar 1st tu, kat idong tu bulu idong ke hape tu?

    dah boleh buat penyangkut baju je saya nengok :P

    ReplyDelete
  20. xsangguplah nak buat rambut cam tu hehehe

    ReplyDelete
  21. err.. tak sanggup , tak sanggup , hahaha

    ReplyDelete
  22. eerrr....menakutkanla klu guna sabit gitu...menagis dulu..hahaha

    ReplyDelete
  23. eiii yg last sekali tu pakai sabit... seriau.

    ReplyDelete
  24. unik tul yg helicopter tu...:)

    ReplyDelete
  25. x sanggup...
    huhuhuh..
    menyusahkan jew..
    hikhikhik

    ReplyDelete
  26. hahahaha xmo2 tp nk gelak tgk rambut depa

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..