4 Jan 2013

:: WANITA_ KRU ::

AssaLamualaikum...
Siapa lah yang tak kenal dengan 3 orang jejaka ni kan?? rasanya 1 Malaya sudah tahu.. tiga lelaki ini bukan calang-calang orang.. mereka terkenal dengan cara mereka tersendiri... Maju di bidang yang mereka ceburi... Norman, Yusry & Edry = KRU.. sampai layak digelar jutawan muda dan boleh dibanggakan sebagai anak Melayu yang berjaya..
Dah lama tak dengar lagu dari mereka.. tiba-tiba dengar lagu di bawah ini.. Ingat kan lagu lama, rupanya lagu baru...:)
Zaman-zaman nak ambil SPM dulu memang minat dengan mereka.. salah satu  kumpulan yang digilai ramai pada masa itu.. Maklum, hensem-hensem lah konon..haha:D
Lagu ini ditujukan buat Mak mereka kot..(pandai2 buat telahan sendiri)...hehe.
Best lah jugak.. buat semua wanita-wanita diluar sana...lagu ini untuk anda juga!
amboi macam DJ lah plak...haha...
WasSaLam^_^

18 comments:

  1. Minat juga dgn KRU dulu. Siap beli kaset lagi ☺☺

    ReplyDelete
  2. kumpulan pujaan zaman remaja2 dulou nie..

    ReplyDelete
  3. minat jugak KRU masa kecik2 dulu,.melompat2 joget dgr lagu diorg..hehe

    ReplyDelete
  4. minat jugak..lagi kalau dia nyanyi lagu AWAS ngan siap menari lagi mmg gempak..

    ReplyDelete
  5. suka lagu kru 'janji tinggal janji'

    ;p

    ReplyDelete
  6. minat ngan dorg nih dulu...

    ReplyDelete
  7. minat sampai siap beli kaset lagi tu...paling jiwang bila dengar lagu apa saja tu....hehe

    ReplyDelete
  8. kegilaan para remaji masa dulu hihihi, tapi saya kureng layan sbb depa ni jambu sgt hehe.

    ReplyDelete
  9. sempt tiru tarian dorg ni time muda remaja lg..minat jg..:)

    ReplyDelete
  10. semua depa tu dah berpunya ..
    tk leh la nak pasang angan2 kot2 jd patner depa tu

    ReplyDelete
  11. ..Bunda lbh minat Jamal Abdillah ngn Anuar Zain he he..

    ReplyDelete
  12. minat juga lagu2 mereka suatu masa dulu... best juga lagu ni, terasa dihargai sbg wanita :)

    ReplyDelete
  13. haah. masa lagu Awas, Mengerti dulu kua, tak ingat tingkatan berapa..tapi suka dgr lagu mengerti dulu2.. hehe.. pastu dia bergandingan dgn feminin nyanyi lagu untukmu..

    ReplyDelete
  14. Minat sangat ngan KRU ni tau...lagu2 dia semua M hafal masa sekolah dulu..hi hi..dress up pun ala2 rappers hik hik...lawak pula ingat2 masa teenager dulu..

    ReplyDelete
  15. DJ pun DJ la kak..hahaha...erm..dulu ntah betul ka tidak...classmates dapat no fon c yusri...abis kecoh...tambah2 lg yusri angkat!!hahaha...sa sampai sekarang ingat lagu apa saja...sweet!

    ReplyDelete
  16. Kru....sampai sekarang topnya dia nikan...dah rezeki mereka...tak pernah lagi dengau lagu ni....kat hp susah nk bukak..

    ReplyDelete
  17. ok na dlu fanatik gila dgn KRU muahahahha

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..