23.1.13

::Wordless Wednesday #7::

AssaLamualaikum..
Keletah anak-anak yang menghiburkan hati..
All Picture kredit to FB

Rindu Haruman Bayi..
WaSsaLam^_^

31 comments:

  1. alolo comel² semunye..geram jer tgk terutamanye yg 1st tu..hehe.. :)

    ReplyDelete
  2. heheeh..cute2 baby nie tie..yang first tuh paling lawak...

    ReplyDelete
  3. Comelnya...geram tol tgk... :D

    ReplyDelete
  4. hehehhe cumel lah kak..
    garang budak number 4..aummmmmmmmmmm like harimau!!

    ReplyDelete
  5. Hahaha...sangat cute.

    ReplyDelete
  6. hahahahahhaa.... kelakar... hahahahahha

    ReplyDelete
  7. ya allah mengerikan sungguh...kang terbalik fridge tu...

    ReplyDelete
  8. geli je....hati nie......tengok gelagat bebudak tu......

    ReplyDelete
  9. hahahahah...comel sgt2..geram tol tgk..

    ReplyDelete
  10. haahah..semua aksi mereka comel jer..tapi sampai tido dalam peti sejuk tuu..apa kes..

    ReplyDelete
  11. comel comel ...haaa gelak gelak ..... :D

    ReplyDelete
  12. Semua pun cute.......

    ReplyDelete
  13. Atie buat kakak senyum dgn paparan N3 ini. Masuk fridge tu tak menahan. Punyalah nak sejuk ye hihi...

    ReplyDelete
  14. hehehe...comel je!

    ReplyDelete
  15. hahaha!ade ke yang buat camni ek

    ReplyDelete
  16. bantai gelak tgk pic 1,2 n 3..mcm ragam ada..hehe

    ReplyDelete
  17. salam kenal...yang dalam peti ais tu lawak gila..la..yang panjat peti ais tu bahaya la pulak...hehe

    ReplyDelete
  18. lucu tengok aksi baby2 tu

    ReplyDelete
  19. loike..tq follow..dah follow kembali..

    ReplyDelete
  20. he he he.. ada yg mengundang bahaya tu !

    ReplyDelete
  21. hihi...comel sangat
    tp bahaya lor tidur dlm peti ais

    ReplyDelete
  22. hahahaha omel omel ni! :D

    ReplyDelete
  23. Abang Pa'e nak dapat adik? hihihi

    ReplyDelete
  24. pae jgn tiru gaya baby yg duk kat peti ais tu pulak hihhi =D

    ReplyDelete
  25. Apalagi Atie kalau dah rindu haruman baby, tambah lah lagi... :)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..