Wednesday, 23 January 2013

::Wordless Wednesday #7::

AssaLamualaikum..
Keletah anak-anak yang menghiburkan hati..
All Picture kredit to FB

Rindu Haruman Bayi..
WaSsaLam^_^

31 comments:

  1. alolo comel² semunye..geram jer tgk terutamanye yg 1st tu..hehe.. :)

    ReplyDelete
  2. heheeh..cute2 baby nie tie..yang first tuh paling lawak...

    ReplyDelete
  3. hehehhe cumel lah kak..
    garang budak number 4..aummmmmmmmmmm like harimau!!

    ReplyDelete
  4. hahahahahhaa.... kelakar... hahahahahha

    ReplyDelete
  5. ya allah mengerikan sungguh...kang terbalik fridge tu...

    ReplyDelete
  6. geli je....hati nie......tengok gelagat bebudak tu......

    ReplyDelete
  7. hahahahah...comel sgt2..geram tol tgk..

    ReplyDelete
  8. haahah..semua aksi mereka comel jer..tapi sampai tido dalam peti sejuk tuu..apa kes..

    ReplyDelete
  9. comel comel ...haaa gelak gelak ..... :D

    ReplyDelete
  10. Atie buat kakak senyum dgn paparan N3 ini. Masuk fridge tu tak menahan. Punyalah nak sejuk ye hihi...

    ReplyDelete
  11. hahaha!ade ke yang buat camni ek

    ReplyDelete
  12. bantai gelak tgk pic 1,2 n 3..mcm ragam ada..hehe

    ReplyDelete
  13. salam kenal...yang dalam peti ais tu lawak gila..la..yang panjat peti ais tu bahaya la pulak...hehe

    ReplyDelete
  14. loike..tq follow..dah follow kembali..

    ReplyDelete
  15. he he he.. ada yg mengundang bahaya tu !

    ReplyDelete
  16. hihi...comel sangat
    tp bahaya lor tidur dlm peti ais

    ReplyDelete
  17. Abang Pa'e nak dapat adik? hihihi

    ReplyDelete
  18. pae jgn tiru gaya baby yg duk kat peti ais tu pulak hihhi =D

    ReplyDelete
  19. Apalagi Atie kalau dah rindu haruman baby, tambah lah lagi... :)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..