Thursday, 7 February 2013

:: Bihun Sup + Kangkung Goreng Telur::

Assalamualaikum..
Lahad Datu hujan petang ini.. diiringi angin dan petir.. aku fobia sikit dengan petir ni.. tak tau kenapa.. memang sedikit takut bila ada petir! (mukadimah tiada kena mengena dengan tajuk)haha. Korang makan apa lunch tadi?
RM 3.50
Menu lunch beberapa hari yang lalu.
Makan di Gerai Selera Taman.
RM 6.00
Kangkung Goreng Telur
Restoran Nasi Ria
Dua menu yang menjadi santapan daku. Bihun sup tu makan di kala teringin makan sup tengah hari buta beberapa hari yang lalu. Selalu nya makan Bayam goreng tepung. Hari ni dapat makan Kangkung Goreng Telur. 1st time merasa lunch tadi. Rasa rangup macam makan keropok plak. Sedap! You all pernah makan Kangkung Goreng Telur ni?? :)
WasSaLam^_^

29 comments:

  1. sedapnya...kankung tu dah xde rupa kangkung la.. :)

    ReplyDelete
  2. Tempting nya.. oh kenapalah saya lapar sangat ni T_T

    ReplyDelete
  3. kak zu jadi lapaq plk bila tgk atie tayang gambar maknn ni

    ReplyDelete
  4. xpnh plak kangkung grg tlur..grg biasa tu mmg slalu la..hihi

    ReplyDelete
  5. Kangkung goreng telur? Tak pernah rasa lagi. Kalau yang biasa2 tu adalah (~_~).

    ReplyDelete
  6. rangup?? wahhh pelik tu. ada resepi? ngengada pulak I ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg rangup Nas.. alahh klu nk resepi kena tanya kan kt tuan punya restoran ni..haha:D

      Delete
  7. macam sedap pula kangkung tu..belum pernah masak kangkung campur telur..nanti mau cuba..

    ReplyDelete
  8. Sedapnye tgk sup tu...Tak pernah lagi makan kangkung goreng telur..sedap ka..ndak tau di mana mau carik di sini ni..teringin plak aku mo merasa..

    ReplyDelete
  9. Tak pernah rasa kangkung goreng telur tu ....rangup ke Atie...nmpk mcm tak...
    Memamg berseleralahkan kalau dpt apa yg dihajati...

    ReplyDelete
  10. terliurla..sedap snagt... support saya blogger baru..follow me back
    http://nazsue1983.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. mad pun sama tak pernah makan kangkung grg telur.. err

    ReplyDelete
  12. kt sini selalunya cendawan goreng telor ...

    ReplyDelete
  13. salam..belum pernah cuba lagi kang kung telur ni. heehehehe...

    ReplyDelete
  14. Sedapnya kak atie...nK sikit?..
    Salam perkenalan drpd : suteraungu87.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Belum pernah mkn kangkung goreng telur ;) sup mmg sedap

    ReplyDelete
  16. owh..first time tgk kankung goreng telur tu..x penah mkn pon..nti leh try buat..hehehe

    ReplyDelete
  17. kangkung goreng telur tu saya baruuuu je tengok ni kak.sedap tak?apsal macam mahal je kakak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap Afzal..mcm makan keropok..rangup! kak pn 1st time mkn..hehe..
      mmg mahal pun kt restoran tu..rm 6 sepinggan (tp tak hbs jg klu mkn sorang)..

      Delete
  18. uiiiiiiiii nampak macam sedap jerk neh. saya memang suka kangkung neh huhuhuhu

    ReplyDelete
  19. salam atie..
    sedapnya beehon sup tuh kan..menyelerekan tgk...yg kangkung goreng telur tuh makan gitu jer yer ..takyah nasi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. semalam makan dengan nasi goreng.. tpi mmg rangup Ummu..mcm mkn kepok tu..hehe..

      Delete
  20. baru tahu menu kangkung goreng telur..sedap tak atie?

    ReplyDelete
  21. bestnya kak . ini semua nak menghancurkan diet bella la ni . haha

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..