18.2.13

::Rezeki Babah untuk Kami::

AssaLamualaikum
Alhamdulillah akhir nya apa yang ditunggu oleh Babah Pa'e telah pun sampai ke tangan empunya diri. Sabtu lepas Babah dapat jemputan dari Veteran ATM untuk datang ke majlis penyampain baucer SVTBIM. Biasa dengar BRIM kan? yang ini lain sikit. So, Sabtu lepas Babah keluar sekejap dari office (sebab babah kerja sabtu) untuk ambil baucer ni. Alhamdulillah dipermudah kan. Tak sama macam nak ambil BRIM kat sini kadang-kadang beratur setengah hari pun belum tau dapat ambil. Kesian orang awam terpaksa menunggu lama. 

Nilai nya semua dah tau kot. Tak perlu lah beritahu ya. Hehe. Babah kata rezeki Pa'e. Mula nya Babah nak belanja Ibu dan Pa'e jalan-jalan makan angin tapi tak best plak sebab kena pergi berdua je dengan Pa'e. Babah susah nak cuti. So, cancel lah. Mungkin lain kali kot. Simpan dulu buat kegunaan dimasa perlu nanti. Apa pun syukur!. Terima kasih pada pihak yang memberi. 
**psst! undi adalah rahsia. (ada kena mengena ke?haha).
WasSaLam^_^

28 comments:

  1. rezeki terpijak ..terime kasih yang memberi tu :)

    ReplyDelete
  2. wah rezki utk ahli keluarga atie..kurang2 leh wat belanja2 kan...tak phm sket dlm tentera ade yg bersara muda dipanggil veteren jgk yer tie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..atie pun hairan..klu ikut Babah Pa'e taklah veteran sgt..cuma dia bersara awal..tapi tetap dipanggil veteren.. Nampak tua kan?? hihi..

      Delete
  3. syukur kepadaNyakan.. dipermudahkan urusan kita diduani inikan...

    ReplyDelete
  4. hihi..kena mengena gak tu..

    undi tetap rahsia..

    ReplyDelete
  5. Wah Pa'e dan mama Pa'e ketawa sampai ke telinga ye...hehe... suh belanja makan dululah!

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah ye.. rezeki tu

    ReplyDelete
  7. murah rezeki atie sekeluarga.

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah..rezeki..:)

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah rezeki anak

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah, rezeki...:)

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah...rezeki Atiey sekeluarga...

    ReplyDelete
  12. Syukur Alhamdulillah, rezeki. Orang memberi, kita merasa, undi tetap rahsia hehehe.

    ReplyDelete
  13. nenek saya pun dapat.
    baru kejap tadi smpai surat :)

    ReplyDelete
  14. Salam..rezeki masing2 kan,ada yang dapat dan ada yang x dapat tpi syukur alhamdulillah

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah.. :)

    undi? tiba2 je kan.. hahahaha...

    ReplyDelete
  16. Alhamdulilah... rezki akak sekeluarga kan.... syukur....

    ReplyDelete
  17. rezeki akak ngn keluarga akak utk tahun 2013..^__^

    ReplyDelete
  18. alhamdulillah ...rezki datang bergolek:)

    ReplyDelete
  19. Alhamdulillah, rezeki menjelang pilihanraya.

    ReplyDelete
  20. alhamdullilah Atie..:)

    ya ba Atie..bebaris panjang2..kesian yg tua2 menunggu

    ReplyDelete
  21. Alhamdulillah..rejeki Allah..

    ReplyDelete
  22. ooo..ni yg veteran ATM tu yer..tau2x..alhamdulillah..rezeki bt keluarga ^^

    ReplyDelete
  23. alhamdulillah rezeki...

    ReplyDelete
  24. alhamdulillah rezeki..

    ReplyDelete
  25. MAsyukk ye mak cikk

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..