9 Feb 2013

:: Live Must be Happy::

AssaLamualaikum..
Hidup mesti gembira. Jangan ada duka! Nikmati hidup seadanya dengan penuh rasa syukur dan kesederhanaan. You all cuti kemana sempena Chinese New Year ini?
kredit picture : Google
Happy Holiday pada semua. Lama jugak cuti kan? Rabu nanti baru jumpa office semula. Budak-budak sekolah plak cuti seminggu. Panjang masa untuk menghabis kan masa bersama. We all di rumah saja, belum fikir nak kemana sebab Babah terpaksa kerja. Huhu. Nak balik Tawau pun tak dapat sebab nenek Pa'e plak bercuti melawat saudara mara dia. Layan karenah anak lah jawap nya 4 hari ni :)
WasSaLam^_^

19 comments:

  1. Seronok apa Atie kalau cuti dan berehat je kat rumah...best ...kalau jalan penat pun yekan...duit pun keluar so resttt..

    ReplyDelete
  2. x pe, yg penting nya meluangkan masa dngn anak-2 ^^,

    ReplyDelete
  3. Salam atie
    tak kemana yer cuti nie..? kita tak cuti pun kat sini...so biasa jerlah...takperlah ok umah layan pa'e puas2 yer...:)

    ReplyDelete
  4. sy di rumah jak ni..layan anak2 juga..kalo ada jemputan p jugak..makan limau puas2 hehehe

    ReplyDelete
  5. Selamat bercuti Atie.. Akakpun di rumah je. Nak jalan-jalan tunggu cuti sekolah nanti.

    ReplyDelete
  6. selamat bercuti.. have a good rest with Pa'e.

    ReplyDelete
  7. untunglah mereka yg dpt bcuti..sedey tak leh balik rumah

    :(

    ReplyDelete
  8. selamat bercuti atie.kak zu pun tak kemana mna pun..duduk rumah ..makan kenduri yang dekat2 ngan rumah dan memasak utk anak2..

    ReplyDelete
  9. happy hildays kak atie!xpa kak,,kita cuti2 malaysia d rumah!hehe

    ReplyDelete
  10. selamat bercuti ye kak atie... ^__^

    ReplyDelete
  11. Happy Holiday Atiey...Enjoy ur holiday with Pa'e..^^
    aku pun di rumah jak cuti ni layan Qis...hubby keja mcm biasa....

    ReplyDelete
  12. Cuti cuti Malaysia... Hehe.. Cuti + hujan + tidor.... Tapi mana nak tidurnya.... Hehehe...

    ReplyDelete
  13. bella pun duduk rumah je kak . spend time dengan mak , abah , kakak , abg2 . hehe .

    happy holiday akak ^^

    ReplyDelete
  14. Happy holiday atie! PC dah masuk keja semula dah... on call di hari raya cine;p

    ReplyDelete
  15. hari ni aiman ikut wan n maktok jalan2.semalam je sy cuti kiterog pegi jalan.hari ni sy dh start keja..:)

    selamat bercuti!

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..