13.2.13

::Wordless Wednesday #10::

AssaLamualaikum..
Jom layan gambar kucing-kucing comel ini.. Haiwan kesayangan Nabi S.A.W.
Khas buat pencinta-pencinta K.U.C.I.N.G.
Kredit picture : FB/Google
            Lambat bersiaran hari ini.. Masih mencari-cari mood:)
WasSaLam^_^

32 comments:

  1. kucing memang seronok nak belai2.. sangat terasa penuh kasih sayang...

    ReplyDelete
  2. salam atie..seronok balik keje smula ari nie heheheh..sian pa'e ibu dah pi keje..huhuhu
    comey2 lah kucing tuh..siap berkaler lagi...yg baby 3 ekor lastt tuh paling cute heheh..cam baby orang..

    ReplyDelete
  3. Tengok gambar kucing kakak suka tapi kalau live kakak takut kucing..

    ReplyDelete
  4. alahai comel nya kucing2 ni semua..tapi aida takut kucing..hihihi

    ReplyDelete
  5. Alalalala...comel sangat!!!

    ReplyDelete
  6. eeee...geramnya comel2 sangat....yan suka ngan kucing nie....tapi susahlah hidup berjiran nak membela kucing....nak kurung kesian bila bebaskan takut2 menyakiti hati jiran2 pula....susah kan....?

    ReplyDelete
  7. Comel2 semua....tapi saya nda tahan bulu kucing bah....

    ReplyDelete
  8. Akak suka kucing tapi anak akak alah dgn bulunya... so kami tengok gambar jer lah :D

    ReplyDelete
  9. i like yg pic no 2 tuuu..... muahh..shomeyy

    ReplyDelete
  10. comelnya... tapi saya tak berani pegang kucing...

    ReplyDelete
  11. wahhh cumilnya... nak peluk...

    ReplyDelete
  12. Comel tapi saya tak bela kucing, sebab tahap kerajinan yang sangat tinggi, :)

    ReplyDelete
  13. So cute n adorable...geram tgk kucing2 yg cute miut ni...dpt bela sekor 2 yg cute cmni kn best...

    ReplyDelete
  14. cumilnya warna warni lagi

    ReplyDelete
  15. comelnyer cuma KA rakut kucing2 ni sikit hehehe

    ReplyDelete
  16. suka yg no 2 tu kiut miut betul..sy pun suka jugak kucing tapi nda dapat pelihara..anak ada asthma..

    ReplyDelete
  17. arghhh tomeyneyrrr..

    ReplyDelete
  18. assalam atie..comel2 nya..geram tengok

    ReplyDelete
  19. alahai comel2 sungguh kucing2 tu

    ReplyDelete
  20. I love kucing.. tercomel la dorang ni. Atie still mood holiday yer.. hehhee

    ReplyDelete
  21. comelnya..gebu2 semuanya.yg warna warni tu cucuk warna ekk macam hamster?hehe.

    ReplyDelete
  22. Comel²..geram tgk..Ktorang ni pecinta kucing..dulu ada jugak pelihara kucing..tapi dirong dah besar dah pandai bawa diri..keluar rumah tak ingat balik suda...

    ReplyDelete
  23. Okje suka kucing tapi Tak suka bela hehe. Camne tu Atie..

    ReplyDelete
  24. alah tomei tomei nyer..trus rasa rindu kat bayong kak zu yg hilang tuh..

    ReplyDelete
  25. comel comel comel...amat geram....lagi2 yg kat kerusi tuh

    ReplyDelete
  26. comel sangat w/pun kami bukan pencinta kucing...

    ReplyDelete
  27. comel sangat kucing2 ni

    ReplyDelete
  28. alala...comelnye kucing2 ni...pinky cat pun ade...geram nengoknye!rase nak gigit je;p

    ReplyDelete
  29. kucingnya cakep sekali kak, minta satu yah!

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..