8 Feb 2013

::Renungan Jumaat 13::

AssaLamualaikum..
Sebagai renungan kita bersama. Kasih Ibu & Ayah hingga ke Syurga.. sayangi mereka selagi mereka ada. Bahagia kan mereka selagi mampu. Mereka tiada galang ganti nya. Jasa & pengorbanan mereka tak terbalas oleh kita. Hanya Allah yang mampu membalas nya.

All picture kredit to : FB
SAYANG IBU ku. Rindu arwah ayah. A-Fatihah buat nya.
WasSaLam^_^

20 comments:

  1. Assalamualaikum.salam pagi jumaat =) Al-Fatihah.

    ReplyDelete
  2. salam jumaat tie..
    al fatihah utk arwah ayah atie..bila dah jd ibu sy rs kita mulaa phm pengorbanan & kasih syg ibu kita kan...

    ReplyDelete
  3. Al-fatihah untuk arwah ayah atiey..
    Sayang mak..rindu mak..kasih sayang mereka tiada galang gantinya...

    ReplyDelete
  4. Al Fatihah buat ayah Atiey.. Semoga di tempatkan dikalangan org2 yg beriman.. Amin

    ReplyDelete
  5. Al fatihah buat yang telah pergi tapi hubungan kita tidak terputus dimana doa adalah penghubung diantaranya.

    ReplyDelete
  6. Manusia yg tiada gantinya adalah ibu-bapa. Hanya satu saja boleh kita ada. Peluang pun tidak akan berulang andai mereka telah tiada.

    ReplyDelete
  7. kasihnya ibu membawa kesyurga..
    kasihnya ayah berkorban nyawa..!

    ReplyDelete
  8. Al-Fatihah buat hadiah buat ibu bapa kita semua... sue pun tak tau sehari dua ni sayu jak bila renung wajah ayah bonda...

    ReplyDelete
  9. Al-fatihah untuk ayah kak atie..
    sedih Na bace entry ni..
    lately Na ade "TER"gaduh dgn mak..
    pastu Na nakk sgt say sorryyy tapi Na malu..
    at last mak teguur Na dlu..
    tp lepas tu mmg Na say sorry jugak..sbb Na rasa mcm bersalah n tak tenteram kak atie.. (Na dah la ada mak je yg jaga Na ;c

    anywy salam jumaat kak Atie,,,

    ReplyDelete
  10. Betul tu Atie...kasih ibu sampai ke syurga tapi kasih anak? Rasanya tak akan sama dengan kasih ibukan Atie...

    ReplyDelete
  11. Salam atie,
    Yup, sayangilah ibu bapa klu mereka hidup lg dan jika meraka telah tiada jagala ibadat dan tingkah laku kite supaya mereka tenang d alam sana

    ReplyDelete
  12. kasihnya ibukan..
    ibu sentiasa ada waktu kita senang ataupun susah..
    ibu.. ibu engkaulah ratu hatiku...

    ReplyDelete
  13. Mak ayah adalah teman terbaik! syg mereka semua..

    alfatihah buat arwah ayah kak

    :)

    ReplyDelete
  14. jasa ibu & bapa tidak ternilai . Al Fatihah untuk arwah ayah akak . semoga dia ditempatkan di kalangan org beriman

    ReplyDelete
  15. sy punya parents dua2 dh takde..Alfatihah..kenangan brsama mereka mmg tiada gantinya..:)

    ReplyDelete
  16. sayangilah dan berbaktilah kpd ibu bapa kite selagi mereka masih ada...nasihat utk diri saye jugak!:)

    ReplyDelete
  17. Rasa sebak bila baca...rindu pulak mak dgn bapa di kg.....
    al fatihah utk arwah bapa atie.

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..