28 Feb 2013

:: VITAMIN Kehidupan ::

AsSaLamualaikum
Pilih vitamin yang mana anda mahu? Kalau aku, semua mahu. Haha! Tamak untuk kebaikan :)
Kredit :FB
Rasa nya semua dari kita mahu kan vitamin di atas. Betul kan? Jadi jangan fikir lagi, sila dapat kan vitamin-vitamin di atas dipasaran sekarang. Haha.. (kalau ada yang jumpa, beritahu ya) sebab  aku pun belum ada jumpa vitamin ni di mana-mana kedai. Semuanya terdapat dalam diri kita sendiri. Kihkih:)
WasSaLam^_^

22 comments:

  1. Salam atie..ade kat sabah yer vitamin2 tuh? heheh...bolehlah kirimkan kat ummu nanti yer..kena sentiasa amek vitamin2 nie kan...

    ReplyDelete
  2. hehe kalau betul la ade vitamin mcm tu, saya nak lucky vitamin! lucky ni boleh jadi macam-macam! ;D

    ReplyDelete
  3. Come2 vitamin tu semua....semuanya ada dalam diri kita ... yang penting, kuatkan semangat berusaha dan berdoa... yo yo'o aje OKje ni hehe

    ReplyDelete
  4. nak semua jugak hehe...bkn tamak...tp itulah yg diperlukan dalam kehidupan...dan itulah yg patut ditanam dan disemai dalam diri serta pemikiran kita

    ReplyDelete
  5. dah macam highlight pula saya nengok eh.huhu

    ReplyDelete
  6. hehe...semua tu dh ad kat dlm diri kita ;p

    ReplyDelete
  7. really need hepi vit now ha3

    ReplyDelete
  8. Pincang kehidupan klo tiada salah satunya...
    ni mcm takde d jual d farmasi tp ble didapat dengan menjadi hamba Allah yg taat..

    ReplyDelete
  9. mestilah nak semua tu he heee.....

    ReplyDelete
  10. macam sy mau semu jak Atie..tamak haha..
    ya bah semuanya dari kita jak bah tu mau ka nda kan..:)

    ReplyDelete
  11. I need all of the above flissss. hahhaa

    ReplyDelete
  12. saya dh ada semua.riak tak klu kata cmtu?hehe just kidding!

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..