Thursday, 25 April 2013

::Follower ke 500 - Terima Kasih Semua..

AssaLamualaikum
Terima kasih kepada semua teman-teman blogger yang selalu sudi berkunjung ke blog yang tak seberapa ini. Sesungguhnya kehadiran kalian dalam persahabatan alam maya ini amat bermakna. Dah menjadi sebahagian dari hari-hari ku (fuh! ayat..haha). Dan alhamdulillah! Jumlah follower dah genap 500 pada hari ini. Korang pembakar semangat untuk terus menulis di blog picisan ini. Walaupun sekadar tulisan yang ntah apa-apa. 
Follower ke-500 itu adalah CIK ROSE Cute
Terima kasih Cik Rose sebab sudi follow sini. 
Moga ukhuwah yang terjalin diantara kita semua berkekalan sampai bila-bila. Teringat zaman mula-mula berblog dulu lepas tulis mesti baca sendiri. Menulis sekadar suka-suka. Nak meluahkan sesuatu by verbal tu memang amat susah bagiku. Lebih suka menulis. Menulis suka hati tapi tiada maksud nak menyinggung sesiapa. Hanya sekadar berkongsi perjalanan kehidupan keluarga kecil ku dan menambah ilmu dari blog kawan-kawan lain juga. Terima Kasih! Betul bah! Sayang korang semua. Ikhlas dari Bumi Sabah :)
WasSaLam^_^

23 comments:

  1. Tahniah atie ..dah 500 yer follower dlm diam tak diam...keep on writing...:)

    ReplyDelete
  2. Tahniah Atiey..Keep On Blogging..^^

    ReplyDelete
  3. kejap jek dah cecah 500..congrats dear =)

    ReplyDelete
  4. Taniah...
    500 bersamaan 1/2 ribu tuu

    ReplyDelete
  5. tahniah atie..ramainye follower..

    ReplyDelete
  6. Tahniah Atie...... moga bertambah berganda ganda lepas ni hehe

    ReplyDelete
  7. wahhh byk btol follower blog ni...

    ReplyDelete
  8. akak......
    nisah tumpang sekaki dua dgn kegembiraan akak..
    nisaH PUN HAPPY HAPPY JUGK..

    thanks to akak jugk coz selalu dtg ke teratak nisah :)
    appreciated .

    ReplyDelete
  9. tahniah kak..500sudah.lama MV tak singgah sini...Kak sihat??

    ReplyDelete
  10. waaa dah banyak.. congrats kak atie ;)

    ReplyDelete
  11. Seronok bila terasa blog kita ada yg membacanya kan Atie.
    Salah satu penyumbang follower itu kakak tau hihi...

    ReplyDelete
  12. Tahniah Atie... makin meriah ur space here :D

    ReplyDelete
  13. tahniah aTie..500 flwr ramai suda tu..terima kasih juga aTie selalu dtg blog sy..terima kasih kerana sellau dtg tanya kabar sy...ayang aTie jugak,,:)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..