Thursday, 18 April 2013

:Lunch @ Soup House - LD:

AssaLamualaikum
Cerita lunch semalam. Kami keluar berempat jalan-jalan cari makan tengah hari. Dah pening nak decide makan di mana. Akhirnya kami singgah makan di Restoran Soup House, Bandar Sri Perdana.
1. Cendol RM3.50. Nasi Goreng Johor Style RM6.50 3. Mee Goreng Mamak RM7
Suka minum cendol. Nasi goreng tu pedas. Penuh dengan cili cincang. Pedas tapi nyum! Selain menyediakan makanan, restoran ini juga menyediakan pelbagai jenis bun. Semuanya buatan sendiri. Memang sedap. Selain Khadijah Ikan Bakar, akhir-akhir ni selalu juga kami ke sini. Memenuhi selera Babah Pa'e dan budak tumpis yang suka minta "loti":)

*Hari ini puasa Khamis, so tiada lunch..hehe.
WasSaLam^_^

21 comments:

  1. pekena cemdol tgh2 pns ni memang mantapp..

    ReplyDelete
  2. sedapnyerrrrr..
    ala lapar plak..

    ReplyDelete
  3. memang semua nampak sedap..
    sbb saya lom boleh makan mee.. uwaaaa.. cepat lah fiyya 5 bulan.. :D
    mama tengok megi mee pun dah teringin nak bedal ni..

    ReplyDelete
  4. Aduh..sedapnya tengok gambar makanan tu Atie...

    ReplyDelete
  5. semua menu2 tuh nampak sedaplah atie..mmg menterliurkan..:)

    ReplyDelete
  6. cendollllll sedapnyer..... kalau letak tapai pulut lg terangkat ;)

    ReplyDelete
  7. sedap sungguh tu, menyelerakan !

    ReplyDelete
  8. wow..sedapnyer..m3h paling suka cendol dgn mee grg tu..

    ReplyDelete
  9. Nak loti satu flisshh. Selamat berpuasa Atie, eh dah buka la kan ni.

    ReplyDelete
  10. cendol kesukaan hati..sedap minum masa cuaca panas2 kan..

    Pa'e suka loti rupanya ya..hehe.mana loti Pa'e nda di snap ka..

    ReplyDelete
  11. sedapnya cendol.. nyummmm nyummmm..

    ReplyDelete
  12. Buka puasa dgn cendol ke Atie ehe ;-)

    Menggoda mee goreng mamak tu ;-)

    ReplyDelete
  13. musim panas ni sedap pekena cendol kak...

    ReplyDelete
  14. wah, terliur anna tgok..
    sedap sungguh tengok mee goreng..

    ReplyDelete
  15. Sedap menu tu semua tp mahal sikit harganya kan...

    ReplyDelete
  16. sedap tgok cendol tuh...
    selamat berpuasa atie..

    ReplyDelete
  17. wah, cendol dan mee tu mmg berjaya menggugat iman saya... hihihi

    ReplyDelete
  18. Tlbd sebok teringin cendol Atie.....ingat balik kg hari tu dapat makan cendol cam tu ......tapi terliur je tengok ni hehe...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..