Tuesday, 16 April 2013

:: TQ Mama3 Hero ::

AssaLamualaikum
Akhirnya yang ditunggu-tunggu telah tiba dipangkuan. Hehe. Hadiah FM dari Mama3 Hero kerana menjadi pengomen tegar di blog beliau. Terima kasih ya. Moga persahabatan alam maya ini berkekalan.
Baru plak tahu, Mama 3Hero ni berasal dari Melaka. Tapi betul kah? (sebab FM yang diberi, FM Melaka) Sekampung dengan Babah Pa'e lah ni. Raya ni kami balik Melaka, ada rezeki boleh jumpa:)
Sesiapa yang nak berkenalan dengan Mama 3Hero bolehlah terjah blog beliau di SINI.
WasSaLam^_^

21 comments:

  1. adore dgn FM melaka bentuk kebaya nyonya tu.... selalu tgk blogger update...

    ReplyDelete
  2. owh..bestnya..cian atie dok tunggu hadiah dr cik nor...:)

    ReplyDelete
  3. akak.. cantik FM akak...
    semoga ukhwah kalian kekal ye InsyaAllah....

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..sampai dgn selamat..risau jugak tak sampai..maklum la dr melaka ke lahad datu..heee

    ReplyDelete
  5. Tahniah utk atie atas penerimaan FM tu

    ReplyDelete
  6. bertambah koleksi fm akak. ;)

    ReplyDelete
  7. cantik FM tu atie..memang berbaloilah atie dapat cenderamata tu sebab atie memang rajin berkunjung dan tinggalkan komen diblog kawan kawan..tahniah dari kak zu..

    ReplyDelete
  8. Usaha tangga kejayaan, hahaa tetiba. Tahniah Atie, makin bertambah koleksi FM nyer.

    ReplyDelete
  9. Tahniah Atiey..cantik FM tu...

    owh..balik Melaka ye raya ni..ktorang balik Sabah tahun ni..senang hati..tiket pun dah settle..sebelum ni tak kompom lagi samada balik atau tak..

    ReplyDelete
  10. wahhh..besnye..bertuah!...tahniah atie

    ReplyDelete
  11. best kan, jelous tul arr... :)

    ReplyDelete
  12. Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished
    to say that I've truly enjoyed surfing around your blog posts. In any case I'll be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!



    my page - авиабилеты нн

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..