Friday, 26 April 2013

::Renungan Jumaat 21::

AssaLamualaikum
Renungan buat kita semua. Orang-orang yang sabar pasti mendapat banyak pahala.
Picture: FB
Sabar itu indah. Semoga kita tergolong dalam kategori orang-orang yang sabar. Amin! 
WasSaLam^_^

22 comments:

  1. Yang no 2 tu yg tak sabau nak menunggu kemanisan tu hehe.... acane tu

    ReplyDelete
  2. Salam jumaat atie..sabar jgk dengan kerenah2 manusia, ahli keluarga dsbnya kan...sabarlah yg paling mencabar diri..:)

    ReplyDelete
  3. SABAR... mudah disebut, tp sangat2 sukar utk dibuat.. jom2, tingkatkan kesabaran dlm diri kita :)
    salam jumaat kak

    ReplyDelete
  4. salam Jumaat..sesungguhnya sabar itu separuh dari iman.. :D

    ReplyDelete
  5. salam jumaat yang indah
    selamat pagi

    ReplyDelete
  6. sabar separuh daripada iman.tq share

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah akak bersabar,,,, ^_^

    ReplyDelete
  8. tgh sabar...sakit kepala sangat ni,...mg Allah kuatkan kesabaran kita semua

    ReplyDelete
  9. InsyaAllah.. sedang berusaha gigih menuju kearah itu..

    ReplyDelete
  10. Harap kakak pun boleh menjadi seperti disarankan..

    ReplyDelete
  11. sabar itu indah.... cuma nak belajar sabar tu, sy x pandai2 g he3

    ReplyDelete
  12. bersabar banyak ganjarannya

    ReplyDelete
  13. yang penting sabar.....
    Nice sharing :D

    ReplyDelete
  14. insyaallah.....masih bersabar....

    ReplyDelete
  15. Salam Jumaat atie... :D:D Insya Allah.. sabar..

    ReplyDelete
  16. kene muhasabah diri ni supaye kesabaran tu sentiasa ade dlm diri ni

    ReplyDelete
  17. Ameen. masih belajar utk lebih bersabar. ;)

    ReplyDelete
  18. masa muda2 dulu asyik hilang sabar jer...bila usia dah meningkat...ok la...boleh la bersabar..itupun masih belajar..

    ReplyDelete
  19. insyallah aTie..mau byk besrsabar apa pun perkara..seboleh2nya lah kan

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..