Saturday, 6 April 2013

:: Sabtu @ Opis ::

AssaLamualaikum
Hari ini kami di opis. Aku mengangkut budak tumpis sekali ke opis ku. Maklum pengasuh dia cuti juga hari ini. Jam 2pm - 11pm aku berada di opis. Stand by on call, bila sistem eHIS (sistem dihospital) di down kan. Bersedia dengan panggilan-panggilan user yang mengadu pelbagai masalah. Kadang-kadang masalah yang tak masuk akal. Tapi terima je lah, sebab berpegang pada piagam pelanggan. Hehe.
Kesayanganku tertidur dengan nyenyak di Surau opis.
Pa'e memang suka datang opis Ibu. Sebab semua abang-abang dan pakcik-pakcik di opis suka melayan karenah dia. Berkejar kesana kemari. Bukan reti duk diam. Tengah buat kerja, masa itu jugalah dia sibuk nak suruh buka Upin Ipin lah, nak tengok kakak-kakak mengaji lah. Pening kepala Ibu. Haha.
WasSaLam^_^

8 comments:

  1. Dtg sini malam malam baru balik jalan hehe....mcm okjer kotak komen ni Atie....
    Wah tumpis ikut keje mama sekali eh...gaji bulan ni nmpknya lebih le....hehe

    ReplyDelete
  2. Wahhh ada peneman pi ofis ye atie hihi

    ReplyDelete
  3. Pa'e pun masuk kerja harini ye. rajin betul. ;)

    ReplyDelete
  4. Sukalah Pa'e dpt teman ibu d office....:-)

    ReplyDelete
  5. hehehe..pa'e sampai tertido2 kat opis yer...elok gak ikut ibu keopis tuh..sekali sekala leh belajar kan pa'e ...hehe

    ReplyDelete
  6. Mesti Pae budak baik ni sb tu ramai org kat ofis tu suka kat dia kan..

    ReplyDelete
  7. pae ikut ke opis?ramai yg melayan mmg best la kan ikut ibu.sy pun selalu anhkut aiman ke opis..tp time kerja sorg jer la

    ReplyDelete
  8. Pae dh start belajar cara kerja tu...bagus2.. :)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..