27.4.13

:: Sabtu @ Opis again....

AssaLamualaikum
Uwaaaa... Hari ini bekerja lagi walaupun sepatut nya bercuti-cuti dengan Hero Malaya di rumah. Apa boleh buat, tuntutan tugas. Erm! ada kerja yang menanti dan perlu disiapkan. Sambil-sambil tu layan Video Gwiyomi oleh Bobo dulu. Haha. Lawak lah dia ni.
Makin popular Bobo ni. Peminat pun makin ramai. Mana tahu boleh jadi PSY Malaysia. Haha! Bukan apa, bila tengok video-video parody nya memang menghiburkan. Bolehlah hilangkan boring. Happy Weekend guys!
WaSsaLam^_^

16 comments:

  1. ok gak tu. sekadar hiburan

    ReplyDelete
  2. Salam atie..kena keje lagi yer..cian hero malaya kena dok ngan babah jer kat umah...
    lawak jgk sibobonie kan...:)

    ReplyDelete
  3. Selamat bekerja Atiey..
    hehe..memang klakar si bobo ni...menghiburkan.. :)

    ReplyDelete
  4. hehe bobo cool je walaupun ramai cemuh dia gara2 parody lagu sayang..

    ReplyDelete
  5. Gelihati pulak kakak tengok:)
    Dah macam trend masakini pulak kan..

    ReplyDelete
  6. selamat bertugas..

    ReplyDelete
  7. dah ada rupa2 psy si bobo ni. hehe.. lawak betul. ;)

    ReplyDelete
  8. selamat menyiapkan kerja :)
    hehehe, senyum saya dibuatnya pagi2 sabtu ni :)

    ReplyDelete
  9. Alahai siannya....sabo ajelah Atie...Tak boleh tengoklah Atie....kena tgk kat lappy baru puas sikit!..

    ReplyDelete
  10. Layan Bobo kat office ker hahaha I tengok video tu mmg tergelak. Gedik betul.

    ReplyDelete
  11. layan ajelah yer hehehe

    ReplyDelete
  12. nak muntah bole tak atie?...hahahahahaha

    ReplyDelete
  13. hahah wah bobo dh wat gwiyomi,,

    ReplyDelete
  14. Hahahahaha budak Bobo ni memang lawak!

    ReplyDelete
  15. tak kenal pun ni...sape ye bobo ni...(mmg sah tak ikut perkembangan semasa;p)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..