3 Apr 2013

:: Wordless Wednesday #16::

AssaLamualaikum
Less word. Just think!
Picture :FB
Adakah kita menyedari nya?
WasSaLam^_^

19 comments:

  1. Betul tuh atie..yg haq tetap haq...yg batil ttp batil..:)

    ReplyDelete
  2. Betul tu Atiey..yg salah tetap salah...Jangan jadi insan yang tidak boleh terima hakikat kesalahan..hmmm..moga kita dihindarkan dari sifat sebegini...

    ReplyDelete
  3. Sangat setuju.......mana yg salah tetap salah...kalau rasa bersalah tu ...perbetulkan diri... masih banyak masakan Atie...

    ReplyDelete
  4. haaaa nak copy boleh... nak emel pada seseorg ;)

    ReplyDelete
  5. betul betul... setuju dan setuju..hehehe

    ReplyDelete
  6. Betullah... kalau yg salah tetap salah. macam juga bab halal-haram tak boleh dipertikaikan lagi

    ReplyDelete
  7. atie..baca tak komen cik nor kat entry GA mak dara?

    ReplyDelete
  8. betul tu kak . bella setuju 100% . kadang2 , ramai org buat benda yg salah sebab terikut dgn org ramai . benda yg betul dah kurang yg amalkan .

    ReplyDelete
  9. betul tu....kadang2 kita nda sedar pun.....huhu

    ReplyDelete
  10. betul!setuju sgt..yg salah tetap salah..:)

    ReplyDelete
  11. sometimes tak sedar kak. hihi..

    ReplyDelete
  12. the spirit of "ala...takfer...." yang soemtimes buat kita lupa kan.

    ReplyDelete
  13. kdg2 kita buat gak walaupun tau benda tu salah...hehehe

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..