Wednesday, 10 April 2013

::Wordless Wednesday #17::

AssaLamualaikum
Less word. Just think!
Picture: FB
Hargai orang-orang di sekeliling kita :)
WasSaLam^_^

23 comments:

  1. forget those who leave you.. mendalam sungguh!!
    morning kak :)

    ReplyDelete
  2. betul betul... buat semak kepala je kalau nak pikir hehe
    Tapi ye ye je atie tu...

    ReplyDelete
  3. to those hurt me again & again... ermmmm susah gak nak d lupakan....

    ReplyDelete
  4. ade btulnya kata2 itu..main point hargai orng sekeliling dont be selfish..:)

    ReplyDelete
  5. Tapi kadang hati dan mulut tak seiirnig Atie. Mulut kata dah maafkan tapi hati masih terluka dan minda teringat-ingat...

    ReplyDelete
  6. aTieeeee....
    rindu juga sama aTie..

    betul bah tu..

    ReplyDelete
  7. hidup ni , kena bahagiakan org lain jugak di samping diri sendiri . hehe kan kak :D

    ReplyDelete
  8. setuju..tp klu terlalu terkesan dihati susah juga nak lupakan.nama pun manusia biasa.:)

    ReplyDelete
  9. klu nak rasa tenang..kena la ikut kata2 ni...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..