17.4.13

::Wordless Wednesday #18::

AssaLamualaikum
Less word! Ceritera si buah epal.
Picture : FB
Tengok epal yang banyak tu teringin nak minum Jus Epal lunch nanti :)
WaSSaLam^_^

20 comments:

  1. wow! banyaknyer epal

    ReplyDelete
  2. mak aaiii..nie sesuai buat jus nie atie..

    ReplyDelete
  3. jus epal mmg sedap...letak ketul ais..nikmatnya hirup kala tgh hari cuaca panas ni

    ReplyDelete
  4. suka yang hijau tu.....rangup je he heee.....

    ReplyDelete
  5. cantik epal yg jatuh dari bekas tu...melekat ke apa tu Atie?

    ReplyDelete
  6. bestnya jus epal..:)

    ReplyDelete
  7. Sedapnye jus epal...terbayang² dah..:)

    ReplyDelete
  8. Da 4biji epal Amsyar mkn pg ni jer he3

    ReplyDelete
  9. jus epal sedap...epal hijau tokak camtu je pun sedap..hehe

    ReplyDelete
  10. Wow banyaknya......sedapnya buat jus.....

    ReplyDelete
  11. kak zu baru beli epal kat pasar malam semalam..

    ReplyDelete
  12. cantiknya.....mcm lautan epal. :)

    ReplyDelete
  13. wahhh kalerful. tetiba teringin nak makan epal. ;)

    ReplyDelete
  14. bykkkknyeee...cantik pula susunan dia..berseni!

    ReplyDelete
  15. Boleh berenang2 dalam epal ni.

    ReplyDelete
  16. wow... banyaknya epal....

    ReplyDelete
  17. ni gambar yang diaorang ambil betul2 ke.. untuk function apa agaknya ek.. cantik dan mengiurkan, dan dan lah rasa nak buat jus epal ni... hahaha...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..