Friday, 1 March 2013

:: ALLAHUAKBAR- Lahad Datu CEMAS!!! ::

AssaLamualaikum.....
PLease PRAY for Us... Kawan-kawan doakan kami..
Kami hanya berkurung di opis...
Suasana Lahad Datu seperti nya di luar kawalan..
Kami cemas dan takut!

Bandar Lahad Datu sunyi sepi



*Update! Hospital Lahad Datu menerima kedatangan pejuang2 kita yang cedera.


*ALFATIHAH KEPADAG/17984 skuad 2/2006″ INSP ZULKIFLI MAMAT DAN SJN SABARUDIN DR UNIT 69 KOMANDO YG TELAH TERKORBAN SEMASA PERTEMPURAN DI LAHAD DATU. G/17984 skuad 2/2006*.
Anggota yang meninggal dunia diserang mengunakan Mortar ketika sedang berkawal disalah satu pos di sekitar kawasan yang ditawan penceroboh.
WasSaLam.

45 comments:

  1. Risau & takutnya tie..semoga Allah selamatkan keadaan..byk2kan berzikir yer atie..take care

    ReplyDelete
  2. Ada dengar berita tadi....dorang sampai di bandar suda kah atie....moga2 semua di sana dalam keadaan yang selamat....

    ReplyDelete
  3. ish takutnya atie...semoga dilindungi Allah...banyak2 berdoa padaNYA..harap2 semuanya selamat..

    ReplyDelete
  4. eh, igt dah ok ..semoga warga lahat datu dilindungi allah, dijauhkan segala musibah ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. maksud ok tu, dengarnye 2 hari lepas, kat berita kate penceroboh tu makin lemah, dah hilang fokus ..jadi aku assume kat sane dah terkawal laaa ..ermm tibe tibe jd bende unexpected gini lak ..rasenye dorang dah terdesak nak cari makanan kot ..semoga semua selamat ye ..

      Delete
  5. Moga semuanye dilindungi atiey...Adik ku dah turun pergi Tawau..tapi jem katanya di LD skrg ni...Moga selamat semuanya...

    ReplyDelete
  6. mg polis tentera dan semua yg berkenaan cepat bertindak....

    ReplyDelete
  7. Atiey perintah berkurung ka suda di sana...adikku bergegas bah diorang mo blk Tawau tadi tapi ndak d kasi lepas kesian...moga semuanya terkawal...

    ReplyDelete
  8. Ya Allah lindungi lah mereka di Lahad Datu.... semoga dibawah perliharaan Mu ya Allah... Amin

    ReplyDelete
  9. moga semuanya selamat dan dilindungiNya.

    ReplyDelete
  10. Moga dilindungi oleh-NYA..bykkan berdoa ye Atie..

    ReplyDelete
  11. ya allah..kesian nya atie..kak zu doakan semuanya baik baik sahaja ya...

    ReplyDelete
  12. ya Allah.. hope sume baik2 aje..

    ReplyDelete
  13. Allah... kakak dapat rasakan ini akan berpanjangan. Solat hajat dan kena mulakan baca qunut nazilah setiap hari jgn lupa. Moga tidak bertambah teruk..

    ReplyDelete
  14. allahuakbar..
    sedih sangat bile dpt tau pasal ni.. makin ramai yg terkorban..
    akak jg diri elok2 ye.. org doakan semuanya selamat, dilindungi ALLAH..

    ReplyDelete
  15. ya allah..semoga allah swt melindungi kamu dan semuanya di sana..

    ReplyDelete
  16. Semoga semuanya berada dalam lindunganNya.. Amin

    ReplyDelete
  17. Harap dapat update perkembangan kat sana mcm mana k... kami semua sentiasa doakan segalanya selamat... mohon share gambar dr blog ini... TQ

    ReplyDelete
  18. jaga diri atie...harap2 keadaan tidak menjadi semakin buruk

    ReplyDelete
  19. Take care .. semoga Allah melindungi kita semua ...

    ReplyDelete
  20. Salam atie, baca juga prkembangan d
    LD tu. Jaga diri baik2 dan brdoa agar kesemua hamba allah d sana dlm prlindugan nya

    ReplyDelete
  21. SubhanAllah... semoga sentiasa dalam lindungan Allah...

    ReplyDelete
  22. Ya-Allah..Atie sy pun baru jak dengar tadi berita ini..
    berhati2 sana Atie..kami yg tinggal disini pn rasa takut..jgn lupa berdoa dgn Allah.insyaalah semuanya dipermudahkan..juga kpd pejuang2 kita agar mereka dilindungi Allah..banyakkan berzikir..

    ReplyDelete
  23. atie..mcm mana keadaan di lahad datu skrg nie
    `

    ReplyDelete
  24. masa 1st time baca pasal Lahad Datu pon, teringat kat Atie

    ReplyDelete
  25. selalu berdoa dan bertawakal padaNya ye, semoga semua selamat

    ReplyDelete
  26. Atie, take care. Scarynya baca. Semoga keadaan terkawal dan semoga penduduk disana sentiasa dibawah lindunganNYA.

    ReplyDelete
  27. Ya Allah... moga2 semua selamat di sana.

    ReplyDelete
  28. tu la terkejut sgt bila tgok berita tadi.sy doakan yg terbaik disana..semoga semuanya segera pulih

    ReplyDelete
  29. Baru tgk kat tv tadi terus igt Atie...atie dekat ke dgn kg tu ?harap harap oklah yeh....bykkan berdoa ye Atie

    ReplyDelete
  30. balik dr lab terkejut tgk ramai update status pasal keadaan di lahad datu. smg warga lahad datu berada di bawah lindungan Allah. saya kat sini pon risau...

    ReplyDelete
  31. semoga semuanya selamat. InshaAllah. jaga diri atie.
    dengar berita pun dah takut. apelagi org yg kat sana.

    ReplyDelete
  32. kak tie.. smga smuanya selamat..sya baru t'ingt kak tie tggl d LD..

    ReplyDelete
  33. Ya Allah...tgk jg berita di TV
    SEMOGA semuanya pulih mcm biasa kelak
    itulah yg ditakuti ..

    ReplyDelete
  34. semoga semuanya akan kembali aman & tiada lagi pertumpahan darah...

    ReplyDelete
  35. moga semuanya kembali aman.
    dgr berita kat tv rasa risau.inikan pulak org kat sana.
    jaga diri dan family.moga Allah melindungi

    ReplyDelete
  36. take care atie... semoga Atie sekeluarga sentiasa berada di bawah lindungan Nya... hanya doa senjata kita org Islam :)

    ReplyDelete
  37. risaunye dengar berita ni...
    Semoga semuanya selamat, ameen...
    Take care atie & family! bykkan berdoa ye..

    ReplyDelete
  38. Ya Allah.. Kak Atie jaga diri bebaik oke.. kami memang doakan keselamatan kat sana.. sedih dgn kematian pejuang malaysia tu :'(

    ReplyDelete
  39. Al fatihah buat yang terkorban dan moga pihak keluarga yang terkorban tabah.

    ReplyDelete
  40. Al-fatihah buat hero kita dan semoga tabah ahli keluarga mereka.Bersabar ya tie. Kami di sini hari2 tunggu berita,risau dan berdebar2.

    ReplyDelete
  41. semoga semuanya cepat berakhir dgn selamat.. amin..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..