23 Mar 2013

:: EARTH Hour 2013 ::

AssaLamualaikum
Jom sejukkan bumi kita selama 1 jam.
Mari semua bersama-sama memadamkan lampu selama satu jam bermula pada pukul 8.30 malam hingga 9.30 malam (23 Mac 2013) sebagai menyokong usaha World Wide Fund for Nature (WWF) menerusi program Earth Hour. 
Kredit : SINI 
Tiap tahun kami ikut aktiviti ini. Mengajar untuk lebih menghargai bumi kita. Dalam masa yang sama jimatkan bil letrik selama 1 jam. Hehe. Sesiapa yang join nanti kongsi tau :)
WasSaLam^_^

16 comments:

  1. dulu join jugak, tapi kat sini rasanya dah buat tahun ni.. tapi tak ikut serta pun... hehehe

    ReplyDelete
  2. Saya tutup lampu tapi buka tv dan aircond. hehehe.

    ReplyDelete
  3. bunda tahu tapi tak ingat pulak...

    ReplyDelete
  4. alahai dh igt dh semalam,tp bila time,lupa la plak...tp rasanya sy ni mmg jenis yg selalu tutup lampu.hari2 kot earth hour.bley cmtu?hiks...

    ReplyDelete
  5. ktorang tak join sebab tak ingat... :D

    ReplyDelete
  6. Umah M mmg bergelap semalam sb xda eletrik..

    ReplyDelete
  7. terlupa lah....ada dengar smlm dlm hotfm. hehe

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, sempat juga ambil bahagian.

    ReplyDelete
  9. lama dah follow sini, bagaimana keadaan di Tawau ya...

    ReplyDelete
  10. taun ni x sempat nak join hehehe

    ReplyDelete
  11. malam 23 hb memang rumah PC gelap...sebabnye kitorang keluar celebrate birthday Aliya..hehehe;)

    jom jimatkan penggunaan tenaga letrik:)

    ReplyDelete
  12. terlepas la sabtu lepas. serius lupa. -_-

    ReplyDelete
  13. Tak join pun.... duk kampung masa ni...banyak nyamuk haha

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..