Saturday, 23 March 2013

:: OPS Daulat- Celcom ::

AssaLamualaikum.
HAppy weekend semua! Dapat mesej ni dari Celcom (20/03/13). Tak pasti pula sama ada semua pengguna Celcom dapat sms ni atau tidak. Ataupun hanya pengguna-pengguna Celcom di Sabah yang dapat. Apa pun satu peringatan yang baik. Bukan apa, bila terlalu percaya dengan khabar-khabar angin diri sendiri yang risau dan tension. Hehe.
Baik simpan nombor telefon balai polis berhampiran. Bila ada sesuatu yang meragukan, telefon dan tanya lagi puas hati. Apa-apa pun doakan yang terbaik buat bumi Sabah amnya dan Malaysia keseluruhan nya. Jangan mudah percaya pada khabar-khabar angin tau! :)
WasSaLam^_^

12 comments:

  1. Salam atie..betul tuh ..khabar angin dibuat2 untuk menyedapkan cerita kdg2..yg betulnya belum tentu lagi..anyway moga cepat2lah sabah kembali aman...ameen..

    ReplyDelete
  2. kak zu pun pengguna celcom tapi tak dapat pulak sms tersebut..mungkin penduduk sabah jer kot..

    semoga keamanan menjadi milik sabah kembali..aminn

    ReplyDelete
  3. bella tak dapat pulak sms tu kak . tapi takpe lah , satu peringatan yg berguna . take care di sana ye kak :)

    ReplyDelete
  4. Aku pun ada dapat mesej ni Atiey..aku guna Maxis...hmmm..betul tu atiey bila ada sesuatu better kol terus balai polis yg berhampiran lagi puas hati...

    ReplyDelete
  5. Sy pakai maxis.hehe

    oh ye buku tu sy beli on9..tp dekat kedai buku macam mph atau popular pun ada rasanya..cuba carik ekk..mmg bagus anak cpt baca.pae dh 3tahun lg bagus mulakan dr awal.dekat buku tu pun dia kata boleh mulakan seawal umo 3tahun.klu lg awal lg bagus..macam aiman dh 6taun baru start.sy pun lmbt berkenalan dengan buku ni..

    gaya mengajar ikut peringkat umo la kan..macam pae baru 3taun mgkin dia tak boleh fokus lama2.ajar satu sesi dlm 5 or 10 minit dh ok..nti panduan semua ada disertakan dlm buku n cd..

    ReplyDelete
  6. satu peringatan yang baik kak atie...lagipun khabar angin ni selalunya tak tepat sebab biasa ditokok tambah dan tak tahu mana datangnya....better rujuk pada balai polis berhampiran atau mana2 sumber yang dipercayai dan sah.

    ReplyDelete
  7. betul tu, saat2 mcm ni ramai yg ambil kesempatan.

    ReplyDelete
  8. Betul tu atiey....selalunya khabar2 angin ni banyak menyusahkan orang lain sebenarnya...apa yg perlu kita buat sekarang ni sentiasa alert saja dengan keadaan semasa....

    ReplyDelete
  9. exactly, baguus dorang remind gini.

    ReplyDelete
  10. bagus la dorand ingatkan bukan apa kan kdg2 citer yg keluar banyak xbetulnya

    ReplyDelete
  11. Dah nama pun khabar angin... jgn percaya... moga sabah kembali aman... take care Ye atie...

    ReplyDelete
  12. Semoga bumi sabah dilindungi Allah Atie..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..