11 Mar 2013

::RAHSIA ISTERI- Setiap SUAMI PERLU TAHU::

AssaLamualaikum
Khas buat suami-suami kita. Erm! beruntung lah kalau depa baca entry-entry kita kan? (Babah Pa'e mau setahun sekali baru buka blog Ibu ni..haha!). Tak banyak yang kita inginkan dari suami. Apa yang paling penting ialah pengertian dan kasih sayang yang tak berbelah bagi. Betul tak?  
" Cintai isterimu …apabila dia merasa kopi atau tea anda. Dia hanya utk memastikan rasanya sedap untukmu "
" Cintai isterimu…apabila dia 'memaksa' anda utk bersolat. Dia hanya ingin masuk syurga bersamamu "
" Cintai isterimu…apabila dia menyuruh anda bermain dengan anak-anak. Kerana dia tidak melahirkan anak itu dengan sendirinya tanpa dirimu "
" Cintai isterimu…apabila dia masak tidak sesedap ibumu. Kerana dia masih mencuba menjadi yang terbaik untukmu "
" Cintai isterimu...apabila dia merasa cemburu. Kerana dia memilihmu daripada berjuta lelaki di luar sana "
                                            Copy paste dari FB SINI

Kaum wanita atau isteri diciptakan dengan penuh kelembutan. Dicipta dari tulang rusuk kaum Adam untuk saling melengkapi. Sayangilah wanita sesuai dengan fitrah semulajadi yang Allah S.W.T ciptakan.
WasSaLam^_^

21 comments:

  1. aduh sang isteri ni pun baca dah tersentuh apatah lagi kalau sang suami baca...cemana agaknya...runtun qalbu jugak tak agaknya?

    ReplyDelete
  2. kadang2 suami menunjukkan cintadgn cara yg berbeza dr isteri..mrk tak luahkan direct..tp hakikatnya mrk tetap cinta..tp isteri biasalah kalo tak ckp ingat tak syg kan..heheh

    ReplyDelete
  3. Suami acik lansung tak pernah tengok apa lagi baca he he

    ReplyDelete
  4. kak zu bersyukur dapat suami yang penyanyang walaupun selalu kata lengan kak zu besar...huhu

    ReplyDelete
  5. Dan bila isterimu minta kamu mop rumah cuci jamban semua, kerana isterimu ini mahu kamu bersenam dapat six pack supaya kelihatan seksi. eh.

    ReplyDelete
  6. Cintai lah is3 mu dgn mmberi kan nya gelang/rantai yg gundu. Mcm lip lap lip lap anak mami tu. Hehe

    ReplyDelete
  7. kepada yg x kahwin lagi elok la baca jugak :)

    ReplyDelete
  8. Para suami tolong baca...hehe

    ReplyDelete
  9. saya pulak yang mo nangis baca ni kak....hurm.......

    ReplyDelete
  10. betul sgt tu Atie... tak minta intan berlian, dapat kasih sayang yg tak berbelah bagi pun dah rasa sgt bahagia :)

    ReplyDelete
  11. men, please take note! hihi..

    ReplyDelete
  12. Nanti nak suruh en.suami baca.. :)

    ReplyDelete
  13. kena baca ni.. nanti anna suh bakal suami baca ek..

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah sbb asben org ok.. tp yg best : " Cintai isterimu...apabila dia merasa cemburu. Kerana dia memilihmu daripada berjuta lelaki di luar sana "
    so x salah la istri cemburu :)

    ReplyDelete
  15. Cintailah daku sepenuh hatimu...hehe....
    Atie, okje ni kalau diikutkan lagi ganas dpd arjuna tau....tapi masih terselit kelembutannya....ececeh..

    ReplyDelete
  16. semua pasangan perlu baca dan ambil tahu..

    http://www.noormalashahar.blogspot.com

    http://www.noormalashahar.com

    ReplyDelete
  17. tersentuh dgn yg no 3 tu......anak2x... :)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..