13 Mar 2013

::Wordless Wednesday #13::

AssaLamualaikum
Less word. Just think! Fikir-fikirkan.
Picture : FB
WasSaLam^_^

29 comments:

  1. Nice Sharing Atiey..
    melakukan perkara yang sia sia hanya memudaratkan diri sendiri..

    ReplyDelete
  2. salam atie..hanya yg berakal sehat shj dpt membzkan diantara kedua2 nie kan...

    ReplyDelete
  3. situasi yang agak sama tapi berbeza amal dan pahala dosanya kan :)

    ReplyDelete
  4. moga dpt jadi panduan dan pengajaran bersama

    ReplyDelete
  5. Sama-sama kita jadikan panduan.. Tq sharing

    ReplyDelete
  6. kita tunduk...kita kan bangun semula...gambar yang bawah tunduk tak bangun-bangun...menarik ni..

    ReplyDelete
  7. Ha..haa... dalam tu ada benarnya....walaupun macam lawak....
    Pandai Atie buat lawak yeh hehe...

    ReplyDelete
  8. terima kasih, apa yg tersurat dan tersirat...

    ReplyDelete
  9. salam kenal...
    terima kasih atas doa kalian...hanya DIA yang maha mengetahui...

    ReplyDelete
  10. Tq Atie, a thought 4 today. :)

    ReplyDelete
  11. tq share..semoga ianya menjadi panduan kiter semua...

    ReplyDelete
  12. org mabuk, bile kepale dah menyembah bumi tak boleh bangun dah ...pastu buat onar sane sini ....

    ReplyDelete
  13. bersembahyanglah.... akan membawa ke syurga...

    ReplyDelete
  14. renungan yang baik.. sama2 lah kita amik pgjaran dari gambar di atas..

    ReplyDelete
  15. nmpk jelas kan perbezaannya..selamat menilai..:)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..