13.3.13

::Wordless Wednesday #13::

AssaLamualaikum
Less word. Just think! Fikir-fikirkan.
Picture : FB
WasSaLam^_^

29 comments:

  1. semoga menjadi pengajaran.

    ReplyDelete
  2. nice sharing...

    ReplyDelete
  3. Nice Sharing Atiey..
    melakukan perkara yang sia sia hanya memudaratkan diri sendiri..

    ReplyDelete
  4. moga jadi panduan bersama.....

    ReplyDelete
  5. salam atie..hanya yg berakal sehat shj dpt membzkan diantara kedua2 nie kan...

    ReplyDelete
  6. situasi yang agak sama tapi berbeza amal dan pahala dosanya kan :)

    ReplyDelete
  7. moga dpt jadi panduan dan pengajaran bersama

    ReplyDelete
  8. Sama-sama kita jadikan panduan.. Tq sharing

    ReplyDelete
  9. kita tunduk...kita kan bangun semula...gambar yang bawah tunduk tak bangun-bangun...menarik ni..

    ReplyDelete
  10. Ha..haa... dalam tu ada benarnya....walaupun macam lawak....
    Pandai Atie buat lawak yeh hehe...

    ReplyDelete
  11. terima kasih, apa yg tersurat dan tersirat...

    ReplyDelete
  12. Anonymous11:25 am

    salam kenal...
    terima kasih atas doa kalian...hanya DIA yang maha mengetahui...

    ReplyDelete
  13. Moga jd panduan bersama.....

    ReplyDelete
  14. Tq Atie, a thought 4 today. :)

    ReplyDelete
  15. tq share..semoga ianya menjadi panduan kiter semua...

    ReplyDelete
  16. org mabuk, bile kepale dah menyembah bumi tak boleh bangun dah ...pastu buat onar sane sini ....

    ReplyDelete
  17. renung-renungkan

    ReplyDelete
  18. terima kasih perkongsian ini.

    ReplyDelete
  19. bersembahyanglah.... akan membawa ke syurga...

    ReplyDelete
  20. renungan yang baik.. sama2 lah kita amik pgjaran dari gambar di atas..

    ReplyDelete
  21. nmpk jelas kan perbezaannya..selamat menilai..:)

    ReplyDelete
  22. gud pix - fikir2 kan la..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..