Sunday, 15 December 2013

:: Republish - JeJak Kasih di Alam Maya...

AssalamuaLaikum
Zaman sekarang ni nak berjumpa dgn kawan-kawan lama memang susah kan.
apalagi kalau semuanya duduk berjauhan Bukan dalam 1 daerah yang sama.Berlainan negeri. Dipisahkan oleh Lautan. Laut Cina Selatan (merujuk pada teman-teman yangg ada di bumi Semenanjung). Rindu pada zaman sekolah (SK-SMK Kinabutan Tawau-SMK Tawau), rindu pada zaman Kampus. Rindu pada kawan-kawan yang pernah bekerja sama-sama. Ramai nya kawan-kawan yang terpisah jauh :( 
Sesungguhnya memori PERSAHABATAN kita amat indah. Masih terpahat diingatan sehingga kini. 
Nasib baik lah teknologi sekarang canggih. Yang jauh dapat didekat kan. Semuanya jumpa di Facebook. walaupun tak bersua muka tapi dapat bertanya khabar. Tau serba sedikit perkembangan masing-masing.Jejak kasih di alam maya. Rinduku pada:
Norul A'in -abbiee miss you :)
Kak Da with family..miss you...
SMK Tawau
Surayni-Cikgu anik& anak2..always miss our friendship memory
SMK Tawau- Salbiah-Bie
Geng-geng Konvo 2004
Haminah Syed Hasan- Min, TAHNIAH moga kekal hingga hujung nyawa .. miss you :)
KL;Siti Haidawati- rindunya kt awak..ayat gebu-gebu:)
Norsia- Chik..lama tak jumpa..rindu!
Suasnara-Sue..rindu saat-saat Kampus kita
 Salahah- Sall, aku tunggu janji ko nak dtg Sabah :)
Ramai juga kengkawan yangg tak dapat disebut kan. Maaflah ya!  BUKAN LUPA...tapi tak ingathehe. Bila lah kita dapat berjumpa lagi kan. Murah rezeki, dipanjangkan umur. Boleh kita bersua lagi secara live kan? Rindu juga pada Kak Nurul A'zwa Yahaya (Kak Azwa-Perak). Kemana menghilang?
INDAH nya saat-saat itu. Orang kata hidup sunyi tanpa kawan & sahabat!

WASSALAM ^_^       

5 comments:

  1. Assalamualaikum kak..kekdg mmg terasa rindu kt kwn2 lama kn...tp dsbbkn msing2 sbuk..tnggal jauh..tk dpt berjmpk..moga2 akk dpt brjmpk dgn kwn2 akk :D

    ReplyDelete
  2. salam atie..
    sahabat untuk selamanya..kau dan aq sahabat..untuk selamanya..
    terkenang memory lama ye atie ?..:)

    ReplyDelete
  3. Rindu jugak dengan kawan2 sekolah...nasiblah skrg teknologi canggih..tak dpt bertemu secara live sekurang2nya dapat jugak tahu perkembangan kawan2 melalui FB..

    ReplyDelete
  4. Itulah kan..
    Mujur ada teknologi yg canggih skrg, tp tetap rasa tak best selagi tak bersua live kan..

    ReplyDelete
  5. Kadang kadangkan Atie bila kita rindu depa, depa pun tengah duk ingat kat kita tu.....tapi zaman sekarang ni jadi lebih mudahkan Atie...boleh cari kat FB dan chatting...kalau dulu...emmm berminggu le baru surat sampai!

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..