Monday, 2 December 2013

:: Ting Tong Zzzzz ....

AssaLamualaikum
Tengok tajuk dah blur! haha. Adus! pening petang ini.
Lunch tadi dah kenyang, balik opis dah mengantuk plak mata ini. Haha!
dah makan macam ular sawa plak. Kihkih! macam mano tu??
Google
Korang busy ke petang ni?? Bila takde kerja maka inilah kejadiannya. Haha!
Kena pegi basuh muka jap!
Ok bye :)
WasSaLam^_^

16 comments:

  1. niesa pun mengantukkk...rasa nk tdo jee + xsedap badan..tp nk balik keje dah kak atie!hihi...

    ReplyDelete
  2. hehe..salah satu penyebab mengantuk cuaca harini..hujan berderet-deret..selain kenyang yeor dak atie hehe:)

    ReplyDelete
  3. hujan kan... ngantuk sesaje la kan.. lagi kalu dok hadap keje. dabel ngantuknya.. lepas makan lagi.. triple.. hahaha

    ReplyDelete
  4. akak tak sibuk ngat tapi buat2 sibuk...

    ReplyDelete
  5. I pun ngantuk ni, tadi bekpes dah pulun nasi ngan sup tulang semalam, terus ngantuk. (and ponteng kelas again) hehehee

    ReplyDelete
  6. normal la bila perut dah kenyang.. hihihi

    ReplyDelete
  7. bl perut dh kenyang..mata minta pejam hihi

    ReplyDelete
  8. perut kenyang mata tu biasalah minta pejam..

    ReplyDelete
  9. sini,
    satu hari suntuk, hujan turun ...
    aktivi,kerja2 luar ajak terjejas ..

    ReplyDelete
  10. Sini pun hujan dr pg kak..sya pun dah duk ngntuk je dr pg.hehe comey header akk.. ^_^

    ReplyDelete
  11. haha..sy pun macam tu kak, perut kenyang senang hati..mata pun senang hati nak terlelap :P

    ReplyDelete
  12. mmg harus la mengantuk lepas makan... hahahha

    ReplyDelete
  13. kalau petang memang cik ngantok..

    ReplyDelete
  14. Ngantuk? Tak cukup tidur kot! hehe

    ReplyDelete
  15. adoi.. kalau nak lawan ngan ngantuk ni memang payah.

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..