Tuesday, 17 December 2013

:: Mulut Itik by Pa'e...

AssaLamualaikum
Budak-budak sekarang ni kalau tangkap gambar mesti macam-macam gaya mereka. Yang comel, yang cute semua ada. Jangan ada yang menyampah sudah! haha. Budak Tumpis kalau mood tengah baik, memang ada je lah gaya dia yang mencuit hati.
Terbaru suka sangat Pa'e buat mulut itik. 
Siap muncung-muncung segala. Haha!
Hah! ambik! mulut itik dari bujangan Ibu. Haha! 
Yang ni pula versi gelembung-gelembung pipi.

Ini semua MakCu dialah yang ajar ni. Suka sangat MakCu dia bila si kecik ni balik kampung. Sebab Pa'e lah kawan bergaduh. Kawan dia cari pasal. Haha! 
WasSaLam^_^

20 comments:

  1. nape mulut itik tu kaler merah??hahahhaaa, comel jerk..

    ReplyDelete
  2. salam singgah. dah tak nampak bibir. macam nampak lidah ja :D

    ReplyDelete
  3. hihihi...pandai nya pae wat duck face...

    ReplyDelete
  4. Maau dia ambil gambat tak pe atie.ada yang tak mau

    ReplyDelete
  5. Pae wat duckface..hehe..comey aje..

    Snggh ptg akk :D

    ReplyDelete
  6. pandai dia buat mulut donald duck hehe

    ReplyDelete
  7. Pa'e2x..macam2 la perangai kalau mood dia tengah baik eh..hehe :P

    ReplyDelete
  8. salam atie ..
    cuba titik kan cili padi kt lidah tu ..
    he..he..

    ReplyDelete
  9. hihi.. comel.. kalau budak2 yg buat semua comel & kiut kak.. huhu..

    ReplyDelete
  10. comel betul si tumpis ni..haha..

    ReplyDelete
  11. muakakaka..patut la..ada cikgu nya..

    ReplyDelete
  12. Ohhh gitu mulut itik yeh....ingatkan muncung dua dua bibir....hehe

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..